Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal en god WP hjemmeside koste

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
Hvorfor lyder 20.000 dyrt?

 Wink Det er vist det mange kalder et godt spørgsmål.

Et måske ligefrem tusinde kroners spørgsmål a la - hvad koster det at bygge et hus ??? Wink

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode svar. Jeg har nu fået talt med flere dygtige udviklere og fået en bedre fornemmelse for prisniveauet og hvad man kan forvente at få for pengene. Men 20.000 for en standard WP side er uden tvivl for dyrt når der ikke er tale om egentlig programmering eller design - heldigvis har jeg fundet nogle dygtige iværksættere som er kreative og fornuftige prismæssigt. Men tak for svar.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Dan Storm:
Hvorfor lyder 20.000 dyrt?

 Wink Det er vist det mange kalder et godt spørgsmål.

Et måske ligefrem tusinde kroners spørgsmål a la - hvad koster det at bygge et hus ??? Wink

Ja, for det er både økonomisk og praktisk sammenligneligt at holde web projekter op mod bygge projekter. 

Kan du ikke linkbuilde i en anden tråd?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
Kan du ikke linkbuilde i en anden tråd?

 No I ligemåde.

Wink Men du var ikke klar over det var et debatforum.

Linkbuilding foretager jeg andre steder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Dan Storm:
Kan du ikke linkbuilde i en anden tråd?

 No I ligemåde.

Wink Men du var ikke klar over det var et debatforum.

Linkbuilding foretager jeg andre steder.

Glem det.

Jeg har set hvordan debatter som disse udmunder med dig. Jeg springer lige over denne gang.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også lave hjemmesiden selv. Der findes en masse tutorials på bla. youtube der viser dig trin for trin hvordan du sætter en Wordpress side op. 

Nogle webhoteller tilbyder one click install.. dvs. du klikker bare på en knap, så installeres din Wordpress side helt automatisk. 
eks. www.bluehost.com

Du kan finde tonsvis af gratis Themes, så du kan frit vælge hvilket design du ønsker. Du kan naturligvis også betaler nogle hundrede kr. og købe et mere lækkert theme/design der også er responsive.

Prøv at leg lidt med det selv.. der er faktisk ikke så svært.

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

josefn:

Må jeg spørge hvad siden skal kunne og hvad den skal bruges til? Umiddelbart lyder 20.000 meget dyrt, synes jeg.

Hvorfor lyder 20.000 dyrt?

Fordi det er mange penge for noget du kunne få billigere. En flaske möet til 2500 på natklubben er også dyr, når jeg kan få den præcis samme flaske i et supermarked til 3-400 kroner. Jeg har haft mange hjemmesider efterhånden, og den dyreste kostede mig ca. 4500,- DKK igennem Elance - jeg fik en dansker til at byde på den, og der lå prisen på 15-20k med løbende freelance timer til rettelser. Så jeg vil gerne tilslutte mig pøblen der siger det her er dyrt, for det er det. Du får præcis det samme, for 2 vidt forskellige beløb. Danske webdesignere er bare heldige, at danske erhvervsdrivende er for naive og dumme til eksempelvis at bruge oDesk og Elance.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus S. von Arenstorff:
Fordi det er mange penge for noget du kunne få billigere.

Sådan er det jo med alle produkter - hvordan er kvaliteten når du konstant går efter den billigste løsning? 

Claus S. von Arenstorff:
En flaske möet til 2500 på natklubben er også dyr, når jeg kan få den præcis samme flaske i et supermarked til 3-400 kroner.

Irrelevant. Prissætning på natklubsspiritus holdt op mod det nøjagtigt samme produkt (samme producent og variant) i et supermarked kan næppe sammenlignes med håndværk. Så synes jeg Ibs sammenligning giver væsentligt bedre mening,  da du kan vil få forskellige løsningsmodeller, materialer, tidshorisonter og erfaring på det samme hus.

Claus S. von Arenstorff:
Jeg har haft mange hjemmesider efterhånden, og den dyreste kostede mig ca. 4500,- DKK igennem Elance - jeg fik en dansker til at byde på den, og der lå prisen på 15-20k med løbende freelance timer til rettelser. Så jeg vil gerne tilslutte mig pøblen der siger det her er dyrt, for det er det.

Sådan kan jeg også sige om mekanikere; der er utroligt mange hobby mekanikere der kan gøre det væsentligt billigere end autoriserede værksteder - jeg behøver forhåbentligt ikke at gå i detaljer om hvordan det potentielt kan være problematisk når man får udført arbejde. 

Har du kontrolleret kvaliteten af både clientside, serverside og dokumentationen af det leverede? Vil dine projekter kunne umiddelbart overleveres til ny leverandør i tilfælde af du skal have lavet noget nyt eller software opdateringer breaker?

Det er selvfølgelig retoriske spørgsmål, som bare skal illustrere at billigt ikke altid er godt.

Claus S. von Arenstorff:
Du får præcis det samme, for 2 vidt forskellige beløb.

Som allerede nævnt, så er jeg grundlæggende uenig. Jovist, du kan finde dyre og dårlige programmører såvel som du kan finde gode og billige programmør.  Men grundlæggende er det erfaring, knowhow og kompetencer der sætter timeprisen - ligesom i alle andre brancher.

Claus S. von Arenstorff:
Danske webdesignere er bare heldige, at danske erhvervsdrivende er for naive og dumme til eksempelvis at bruge oDesk og Elance.

Det der er jo bare primitiv fornærmelse af såvel dem som sælger ydelserne og dem som køber dem. Jeg kan da også nemt pege på "genierne" som tror de får leveret toppen af poppen når de har outsourcet deres projekter. Men det behøver jeg ikke - dem som ved hvad de snakker om tager også de rette beslutninger om outsourcing eller at købe sig til husflid.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en fair pris.

Ud fra det du skriver vil du gerne have at tingene er iorden  og kr. 5000 for logo + visikort og brevpapir er en fair pris.

mvh

Kim Thrane

www.onlinemarketing-shop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange andre også skriver, så er der stor forskel på kvaliteten og hvad den skal kunne.

20.000 kan være dyrt, men også billigt. Det er svært at vurdere på det grundlag. Hos webbureauet Morning Train, laver vi WordPress hjemmesider mellem 10.000 og 100.000 alt efter hvad den skal kunne osv. 

Et godt logo koster også mange penge. Men den tør jeg godt sige kan gøres billigere, også selvom man får det i en ordentlig kvalitet. Du skal dog være varsom med at gå ned under 1000 kr. for et logo. Mit eget grafiske bureau tager normalt 2995 kr. for et logo, men har i øjeblikket et tilbud på logo + visitkort for 1995 kr. Men også inde for logoer er der forskel på hvordan det udarbejdes. For større firmaer der skal have redesignet sit logo giver måske flere hundrede tusinde for det, da de har behov for virkelig at gennemtænke konceptet og idéen bag logoet

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)