Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal en god WP hjemmeside koste

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Havd mener I, at en WP hjemmeside skal koste. Jeg vil gerne have en med selvstændige undersider - multi press, hvor foså medrskellige personer har administratorretten til deres side. jeg er blevet givet et tilbud på 20.000 kr. men det er også med design af siden og hele koncept tankegangen.

Jeg synes bare det er meget dyrt...

Jeg skal samtdig have lavet et logo og det er klart at både hjemmeside og logo design  mæssigt skal spille sammen. Logo koster 5.000 kr. - er det fair ?

Jeg vil meget gerne have lavet det ordenligt og lækkert - men jeg vil heller ikke betale overpris.

Hvis I kan anbefale nogen, så henvis endelig til deres hjemmeside.

Tak :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer jo meget an på hvor avanceret ens WP hjemmeside skal være. Men når det, som du selv siger, er med design og kodning af temaet, er 20.000 nok meget passende. Det bliver der nemlig brugt rigtig mange timer på. Hvis du ikke vil have det så dyrt, ville jeg nok tænke på at bruge et tema der allerede er lavet. De plejer ikke at koste mere end 2-500 kr, men så er det selvfølgelig heller ikke helt unikt, og som du vil have det.

Logoet er lidt en anden sag, hvis du spørger mig. De dyre logoet er der oftest rigtig mange bagtanker ved hver enkelt valg der er lavet på logoet. De billige, er også helt i orden, men der er ikke så mange bagtanker bag ved. Det er jo op til dig selv hvad du vælger.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anne.

At få et unikt design og layout der passer lige din forretningsmodel kan skam være meget kostbart. Det kommer meget an på kvaliteten af designerens arbejde, hans kompetencer, tidligere arbejder osv., hvad der er en rimelig pris. Store etablerede firmaer betaler gerne en dygtig designer + 100.000 kr' for et unikt design. Modsat kan du nok her på amino finde nogle helt ubeskrevne blade der gerne vil kunne gøre det for under 1000 kr. Så i sidste ende må et komme helt an på kvaliteten af designeres arbejde. Har du set et udkast til designet ?, og er det virkeligt unikt ?, eller er der brugt et standardtema hvor der er lavet et par tilretninger ?, det kan jo være svært at vide for dig.

Mvh

Mads

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene :-) det er ikke fordi der ikke må bruges en skabelon - det eneste der skal være unikt er logo'et og så skal skabelonen naturligvis passe til logo i farverne og design. Men som sagt en meget simpel brugervenlig og overskuelig side. Det eneste som er lidt specielt er det her multi press hvor der er seperate undersider på hjemmesiden som administreres seperat. Det er det som koster tænker jeg ?

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

multi press er et plugin der bare skal installeres, det tager ikke mange minutter. Hvis temaet så er et standard tema, hvor det bare er farverne der ændres, og logoet er det eneste unikke så vil jeg mene at det ikke er ret meget arbejde i det(med mindre det er et virkelig unikt logo!).

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Her på Amino vil folk tilbyde dig komplette websites fra 299,- og opefter. Så det der nok kommer til at ske nu er at du vil få en masse tilbud på hvor nemt, billigt og hurtigt det kan gøres. Nogle vil endda tilbyde dig det gratis for at få referencer. Så ja, hvis du spørger her, så er 20.000 dyrt.

Men hvad får du for de 20k? Får du bare et standard tema og så må du selv stå for hosting og andre services i den forbindelse? Og hvad med rettelser efter levering og i fremtiden? Og hvad med vedligeholdelse når der kommer opdateringer til WordPress eller PHP? Eller hvis din side bliver defacet?

Forstå mig ret, du betaler jo ikke kun for websitet - du betaler jo også for erfaring, knowhow og service.

Det kan både gøres billigere og det kan gøres dyrere. Men når alt kommer til alt, får du hvad du betaler for.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anne

Hvis du ønsker en ny hjemmeside i responsive design, er dette noget vi kan hjælpe dig med. Vores priser på en hjemmeside er 3.495 ekskl. moms. Her får du som standard inkluderet.:

  • Responsive web-design
  • SEO optimeret opbygning
  • Frit valg af hosting udbyder / webhotel.
  • Du ejer selv alt og får fuld råderet over din nye hjemmeside
  • Et unikt hjemmeside design
  • Kontaktformular, galleri osv.
  • God service og hurtig levering af din nye hjemmeside

Og meget mere, så vi vil mene at en standard virksomheds hjemmeside opbygget i wordpress bestemt ikke behøver koste så meget. Dog kommer der selvfølgelig ekstra omkostninger hvis man ønsker specialle funktioner på hjemmesiden (f.eks. chat funktioner, eller andet der skal special programmeres til Jer.)

Dog uanset hvem du vælger til at designe dit hjemmeside design, vil vi anbefale du sikrer dig et responsive web-design.

Du selvfølgelig velkommen til at kontakte undertegnet vedr. ny hjemmeside eller lignende.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Annedamgaard1:

Hejsa,

Havd mener I, at en WP hjemmeside skal koste. Jeg vil gerne have en med selvstændige undersider - multi press, hvor foså medrskellige personer har administratorretten til deres side. jeg er blevet givet et tilbud på 20.000 kr. men det er også med design af siden og hele koncept tankegangen.

Jeg synes bare det er meget dyrt...

Jeg skal samtdig have lavet et logo og det er klart at både hjemmeside og logo design mæssigt skal spille sammen. Logo koster 5.000 kr. - er det fair ?

Jeg vil meget gerne have lavet det ordenligt og lækkert - men jeg vil heller ikke betale overpris.

Hvis I kan anbefale nogen, så henvis endelig til deres hjemmeside.

Tak :-)

Hej Anne, 

Som andre skriver behøver 20.000 ikke at være særligt dyrt, det handler meget om hvad du får.

Hos Erhvervshjemmesider.dk udarbejder vi professionelle hjemmesider, til erhvervsdrivende. Jeg vil gerne tilbyde dig et uforpligtende telefonmøde, hvor jeg gerne vil høre mere om hvad det præcist er du har af behov, for dernæst at kunne give dig et tilbud. På denne måde kan vi sammen skabe de bedste forudsætningen for et god samarbejde. 

Du kan kontakte mig på min mail eller telefon, som står anført i mit signatur herunder. 

Håber at høre fra dig. 

Hav en god aften. 

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Må jeg spørge hvad siden skal kunne og hvad den skal bruges til? Umiddelbart lyder 20.000 meget dyrt, synes jeg.

Alt om boligfornyelse på https://utroligbolig.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

josefn:

Må jeg spørge hvad siden skal kunne og hvad den skal bruges til? Umiddelbart lyder 20.000 meget dyrt, synes jeg.

Hvorfor lyder 20.000 dyrt?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)