Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 måneders SEO arbejde, hvad skal man forvente ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Håber der sidder et par kloge SEO mennesker herinde, som kan "guide" os lidt.
Vi har haft et lille firma til at lave lidt SEO arbejde for os på vores webshop profillageret.dk, og der er nu gået lidt over 2 måneder siden de startede op. Det skal lige siges at den "pakke" vi har valgt, inkludere ikke ændringer af tekster på siden.

Men hvad kan man egentlig forvente på 2 måneder ?
Kan du som SEO mand se nogle helt basale ting som bare ikke er iorden ? 

Vores søgeord er der ikke den store konkurrence på, så forventede egentlig at se en pæn stigning i traffik og placeringer på fx. Google.
Vi har forsat et samarbejde med firmaet, ihvertfald indtil udgangen af denne måned, hvor vi vil tage en beslutning, om vi skal forsætte, finde en anden partner, eller helt droppe SEO, og satse på Adwords. 

Vi nævner IKKE navnet på vores nuværende SEO partner, da vi ikke ønsker at hænge nogen ud, og netop ikke kender til kvaliteten af deres arbejde, vi ønsker blot at ha lidt information til grundlag for vores beslutning.

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du spørger mig er det slet ikke meningsfyldt og arbejde med SEO hvis du ikke tager udgangspunkt i det som skal sikre sin værdi på den lange bane - nemlig indholdet på din side.

Så hvad laver de reelt for jer?

Overskrifter? Meta descriptions? Ekstern linkbuilding?

Fundamentet for dit hus er din egen side og i sær indholdsteksterne - det er dem der har mest betydning på den lange bane så få lagt krudtet der hvor det giver mest mening på den lange bane.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

Det er sku lidt svært at vurdere for jer... 


Hvis i kontakter mig på 1337@joakimkruse.dk eller på skype: nozebrajoakim - så vil jeg meget gerne vurdere det for jer, også uden at høre navnet på SEO firmaet... Men det kræver altså at man ved fx hvad i har betalt. Der er mange basale ting som slet ikke er godt på plads efter min mening. 


/ Joakim Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Den pakke i har købt, hvad indeholder den helt præcis? 

Der er helt sikkert noget galt med jeres indgående links. Overskriften fra et af splog-indlæggene hedder: Why Do We Use Adhesives And Gummiliste? Det er på ingen måder relevant for jeres side, og det ser google ned på... Det er nok en stor del af forklaringen...

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil mene at hvis indhold, opsætning af hjemmesidens struktur og evt. indhold i linker ud til er relevant i forhold til hinanden. Vil der oftest ikke gå meget mere end 1 måneds tid før du kan se et mærkbart resultat.

Det med at der går 3-6måneder før der er et resultat kan man ikke sige, SEO optimering kræver at man arbejder med jeres indhold som tidligere nævnt af en anden her.

Jeg ville personligt aldrig binde mig til noget hvad SEO angår. Det er langt bedre at få udført et ordenligt stykke arbejde engang, derefter kan man så supplerer op med linkbuilding m.m. for at opnå evt. sidste placerings forøgelser.

Vi har til dato aldrig udført SEO for nogle som ikke har kunne se en forandring indenfor ca. 1 måned.

Blot info: Hvad angår Adwords er dette et bestemt noget man bør kombinerer med SEO optimering. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som de andre også skriver, så kender vi hverken prisen eller hvilken form for SEO, der er tale om firmaet skal lave.

Så der tages for behold for:

- Prisen, der hænger sammen med kvaliteten og forventningerne

- Hvilken form for SEO, der er tale om. Er den ekstern eller intern? Måske begge dele? Måske mere specifik?

- Hvilket grundlag, du startede på. Antal backlinks osv.

- En hulens masse andre oplysninger, som keywords analyser osv!

Umiddelbart står i ikke særligt højt rangeret på google på nogen som helst søgeord. Den højeste jeg fandt var på side 2, men jeg gjorde det også lidt hurtigt.

Der mangler eller er følgende overordnet:

- Jeres <title> slutter altid på profillageret.dk forside lige meget kategori (dette er en stor fejl!)

- Google ELSKER tekst - der stort INGEN på jeres side!

- I har ifølge ahref omkring 50 backlink - hovedsageligt dofollow, men ingen som sådan kvalitetslinks.

Det er det, jeg lige hurtigt kunne travle op. 

Hvis der er brug 2 måneder på SEO, ville jeg hvert fald ikke være tilfreds. Igen - så skal i se mine forbehold!

Alt i alt det ligner ikke 2 måneders SEO arbejde!

Der er så mange basale ting, der ikke er i orden - jeg har nævnt enkelte her eksempler her. Hvis i har købt linkbuilding ser det ikke ud til at i har fået det store ud af de to måneders arbejde!

Men det kræver flere informationer fra jer, hvis vi skal give et bedre svar :) Dette er meget generaliserende!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Skygge Jensen:

Hej.

Den pakke i har købt, hvad indeholder den helt præcis? 

Der er helt sikkert noget galt med jeres indgående links. Overskriften fra et af splog-indlæggene hedder: Why Do We Use Adhesives And Gummiliste? Det er på ingen måder relevant for jeres side, og det ser google ned på... Det er nok en stor del af forklaringen...

Jeg er enig, at det ikke er et særligt godt link - artikeldatabase på engelsk indenfor samme niche, men skrevet på engelsk. - ingen pagerank eller ingen backlinks til artiklen. Ingen troværdighed osv...

Men som jeg forstår dit argument, så er det fordi at artiklen er på engelsk, at Google ser ned på dette? 

Er det korrekt forstået? Hvis ja, hvad bygger du så din påstand på? 

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt kig på shoppen viser en kæmpe svaghed på flere af dine produkter. Flere af produkterne ligge i flere udgaver hvor de er 99,99% identiske. Enkelte sider har kun 1 tegn til forskel. Læg dertil at du ikke har nogle tekster på dine produkter, så den info som du gerne vil ranke på, er ikke til stede.

Kogt sammen så er der mangel på tekst og store DC udfordringer. 

Dette te er noget du selv skal løse og ikke få et tvivlsomt SEO-bureau til at arbejde med. Husk ikke at genbrug tekster da de skal være unikke for hvert produkt/side.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da stoppe det samarbejde. De har jo kun lavet engelske og spammy links til jeres side.

http://www.shvoong.com/business-management/business-ideas-and-opportunities/2416673-adhesives-gummiliste/

Nogle af jeres links er udgivet af en inder: http://www.artipot.com/authors/526065/smart-tech/ 

Det er aldrig smart at hyre et udenlandsk firma til at lave SEO i Danmark lol.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakie.

Det er præcis som du skriver. Det er danske ankertekster i en engelsk tekst. Det er jo ikke super relevant, og vel også en del af det den sidste Google Penguin Update gik efter...

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)