Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Reklamegaver ...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Hej Alle Aminoer, jeg er igang med at starte et import firma som skal importere reklameartikler eller gaver fra Østen. Det kan være alt fra kuglepenne til krus med tryk på. jeg har allerede fundet en kontakt. Spørgsmålet er om det kan betale sig at lave trykkene selv her i danmark, både tidsmæssigt men også økonomisk. Hvis man selv vil lave logo på div produkter hvor finder man så sådan en maskine, og hvad koster sådan noget? Mit sidste spørgsmål er hvor meget man kan forvente at få for fx. en kuglepen med logo eller lighter med logo. Jeg ved godt at det selvfølgelig er op til kvaliteten af det enkelte produkt, jeg går efter kvalitetsprodukter.

 

håber der er nogen der kan hjælpe...

pfh tak...

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej med dig.

 

I vil bare oplyse dig om at min mand pt. er på messe i Kina, så hvis der bestmete produkter du kunne tænke dig at få undersøgt, så ring, så kan jeg formidle dette videre og han undersøge hvad der findes på mesen.

 

Mvh  Iben Nybjerg  TLF.: 51557151

 

Fra Aulum
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Logomarketing.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej HK. Min erfaring er at du skal prøve at slå dig på nogle unikke produkter som de store ikke har. Konkurrencen på fx. kuglepenne med logo er så stor, at det kan være svært at få til at køre rundt med mindre du kan sælge i meget store mængder. 

Unikke reklame- og gaveartikler med logo på Logomarketing.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)