Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er DETTE iorden?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også lidt det jeg håber på.

Har en aftale senere i dag med en person, som har uddannelse i jura, som forhåbentlig også kan kaste lys over dette. 

Så må håbe der kan findes en løsning. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må være det som firmaet kalder strategisk samarbejde??

http://news.cision.com/eniro/r/eniro-and-google-sign-strategic-co-operation-agreement,c9185293

Og hvor bl.a. den tidligere håndbold stjerne Camilla Andersen bruges som lokkemad. http://openadex.dk/

Men jeg tror fortsat ikke på at aftalen holder, hvis det foreholder jeg som du beskriver.

Det behøver man ikke at være cand.jur. eller advokat med møderet for højesteret for at kunne vurderer.

Stå fast og hold koldt vand i blodet, selvom det mange steder er varmtWink

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jimmi

Inden du hænger folk og firmaer ud - så ret dog henvendelse til dem og spørg om det er en fejl. Det kunne det jo være:).

Jeg ved og er sikker på, at de ikke er ude på at snyde nogen - snak dog med ham der aktivAmino her.

OpenAdexchange er det samme som Google AdSense bare på andre medier -

Hvis Eniro / og Krak var ude på at snyde folk via OpenAdexchange vil den dårlige behandling jo smadre hele deres forretning - så dumme tror jeg heller ikke de er:)

Jeg er sikker på at du får dine penge tilbage, hvis du fortæller om din oplevelse og at du ikke har sagt ja til noget.

Hvis du ikke har skrevet under på nogen aftale hverken via papir eller digitalt, har du jo aftaleloven på din side.

Håber du får løst situationen positivt - god aften.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)