Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er DETTE iorden?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så prøver vi endnu engang, denne gang med smiley og glad stemning, det andet var åbenbart for tungt :)

Jeg driver en lille dansk webshophttp://cooltights.dk/

Hvor jeg har haft mig tilmeldt et dansk PPC system.

Jeg oprettede min bruger og lidt annoncer hurtigt, efter at have set dem herinde på Amino debatten.

Således det hele var klar til den dag jeg ønskede penge overført til min konto ved dette firma.

Kort tid efter modtager jeg en KORT mail(4 linjer, inklusiv goddag og mvh.) med informationer omkring jeg har fået tilføjet x antal point til min budget konto ved dem, og bliver selvfølgelig utrolig glad! :) 

MEN efterfølgende har jeg nu fået en regning for brugen af disse point som var blevet "givet" til mig :/ 

Jeg er på intet tidspunkt blevet orienteret om at disse point kun var til låns, eller at jeg ved brug af disse point skulle tilbage betale det brugte beløb. Ved dette firma har man kun en betalingsmulighed igennem deres system som er "Overfør beløb" så jeg havde aldrig forestillet mig at de kunne være så frække at gøre dette. 

Der er snak om et stort dansk firma, så nej det er ikke fordi jeg har brugt krejler Mads nede fra hjørnet :)

Men er det iorden det de gør, kan de tvinge mig til at betale for de point jeg var blevet givet, uden informationer om tilbage betaling?

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud fra hvad du fortæller lyder det ikke helt som en gennemskuelig forretningsmetode.

Du burde i min optik have 0 point på din konto og selv fylde på. Har du x antal point på din konto uden at du har overført penge til dem, bør de point være "gratis", da man jo ellers risikerer det der er sket i dit tilfælde, en misforståelse.

Er der en grund til at du ikke skriver hvilket PPC system det drejer sig om?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Hej Jimmi Jensen ! Yes

Nej jeg synes absolut ikke det er i orden

Jeg så godt dit første indlæg. Og dine oplevelser med det pågældende firma er absolut ikke i orden.

Til pågældende firma No

Men som du sikkert ved nu, må man ikke herinde på Amino udhænge firmaer.

Man er åbenbart bange for at derinde hurtig kan danne sig nogle standretter, lidt i lighed med Trustpilot.

Og det pågældende firma har mindst en bruger (person profil) herinde, som også er forholdsvis aktiv herinde. Som netop i flere tråde herinde har forsøgt og markedsføre konceptet.

Selv har jeg indtil videre konkluderet for mig selv, at der var notet ulden ved systemet, og da jeg kunne se at vedkommende også havde været inde på min personlige profil herinde, konkluderede jeg at det nok var en gemen annoncesælger, som vi som erhvervsdrivende oversømmes med i rigt mål.

Men din fortælling om dine oplevelser, bakkede desværre mine egne formodninger op.

Og fortæller med alt tydelighed, at man skal passe på, og den gamle fortælling om, at hvis et tilbud er for godt er det nok bedre at undvære det. Wink

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt og aldeles kun fordi jeg tidligere på formiddagen, havde skrevet et noget længere indlæg med flere informationer, som dog blev fjernet.

Men som personen herunder dig fortælle, så har vi ikke lov til at fortælle når et firma driver dårlig forretningsform, selvom det pågældende firma er særdeles aktiv herinde omkring slag af deres produkt :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejligt at se folk med samme holdning.

Rigtig fint at du nåede at se den længere version af indlægget, da jeg kun modtog de informationer som jeg havde kopieret ind i den besked. 

Jeg kontakter dem pr. telefoni tirsdag, selvom jeg ikke tror på at de rykker nogle steder, deres forretningsform er sat op efter denne metode, med at lokke penge ud af folk, på dårlige knib. 

Blev i særdeleshed bekræftet da jeg efterfølgende finder deres moderselskabs trustpilot bruger frem, som har en scorer på omkring 2/10. Den er fyldt med dårlige anmeldelser omkring lignende tilfælde i deres andre selskaber også :/

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmi Jensen:

Det er helt og aldeles kun fordi jeg tidligere på formiddagen, havde skrevet et noget længere indlæg med flere informationer, som dog blev fjernet.

Men som personen herunder dig fortælle, så har vi ikke lov til at fortælle når et firma driver dårlig forretningsform, selvom det pågældende firma er særdeles aktiv herinde omkring slag af deres produkt :)

Er det svar til mig ??

Har nu set dit senere indlæg, og nåede hermed at rette lidt i mit nærværende.

Ja på trustpilot har de ikke en stor score.

Så de bider nok sig selv i halen.

Men man kan herinde advarer med private beskeder.

Så er der ikke noget nyt for mig i det som du fortæller.

Nemlig ja man må ikke hænge firmaer ud herinde.

Ja jeg læste og så godt dit indlæg med navn m.m.

Ja det blev fjernet, grundet Amino retningslinier

Nej det er ikke i orden og snyde og være en platugle.

Men hvad vil du gøre ved det Wink

Åbner du også alle forskellige mails med alverden "gode tilbud"

det bedste råd er vel PAS PÅ ??? Wink

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg åbner så sandelige ikke alverdens mails med "gode tilbud" 

Men det kan jo heller ikke sammenlignes med dette.

Jeg har jo på intet tidspunkt, bedt om den her ydelse, eller haft mulighed for at accepterer/afvise den. 

Jeg fik blot en "status besked" hvori de gjorde mig opmærksom på at jeg havde fået tildelt x antal point, bum færdig :/

Du tager jo heller ikke ud til en kunde, maler hele hans hus, og siger det var så lidt :)

For så 2 måneder efter at sende kunden en regning, når kunden ikke engang havde bedt om ydelsen i første omgang ?

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi Jensen:
Jeg har jo på intet tidspunkt, bedt om den her ydelse, eller haft mulighed for at accepterer/afvise den. 

WinkHvordan kan du så blive hængt op på den.

Der må da forinden have været en aftale jer imellem.

Nej jeg tager ikke ud og maler, uden der er en skriftlig aftale os imellem, med et fast tilbud og en fast pris.

Du vil da ikke fortælle mig at firmaet forsøger at opkræve penge/point hos dig, uden du må have forinden givet en accept til dette. Wink

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er jo lige præcis det der er sket, og derfor jeg er i et sådan oprør! :)

Jeg gik ind og oprettede en profil i deres system, med nogle få annoncer således at når jeg ønskede at gøre brug af disse, skulle jeg blot overføre et beløb til min konto ved dem, som jeg så kunne bruge af. 

Men kort tid efter får jeg en mail der fortæller mig, at der nu er overført x antal point til min konto. 

På det tidspunkt har jeg hverken bedt om point, eller skulle svare dem tilbage om jeg ønskede dette eller ej, da min webshop slet ikke var klar til lancering der. 

Men kunne blot logge ind på min konto, for at konstatere der nu pludselig uden handling fra min side, var tilført point til min konto.

Så jeg gik jo udfra at disse måtte være "gratis point", da andet ikke rigtig gav mening, da jeg ikke har givet dem mine betalingsoplysninger eller har accepteret nogle andre former for opkrævning af noget som helst. 

Men her bagefter sender de så blot en regning til min mail, under det navn som jeg oprettede min konto ved dem på :/

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er da helt forrykt og det rene plat.

"Trøst" dig med at den tror jeg ikke holder i retten.

Man kan ikke på den både gør en aftale gældende.

Og din aktive deltagelse her tror jeg ikke man vil kunne gøre gældende.

Aftale loven gælder også her, og specielt § 36.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)