Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har hørt om ScandiConsult?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit råd er HOLD DIG FRA DET, jeg har selv forhandlet Herbalife igennem Scandiconsult, og mener at de der har startet Scandiconsult bliver betalt for at reklamere for Herbalife af Herbalife (de får det hele til at lyde alt for lyserødt), det er ikke så let at få folk til at bruge produkterne, da det er en dyr slankekur, hvis det er det man ønsker. Jeg mener heller ikke at produkterne virker, da du skal blive ved med at bruge dem for at holde vægten nede. Tab dig hellere på en naturlig måde ved regelmæssig motion og reducer dit madforbrug, det virker og koster NUL KRONER.

Hvis man vil starte for sig selv mener jeg det er bedre at starte fra bunden, og selv bygge din forretning op, så slipper du måske for at brænde inde med usælgelige produkter, og du bestemmer selv fuldt ud hvorledes din forretning skal drives, hvorimod de "sælgere der bliver betalt af Herbalife laver en form for "hjernevask" af nye sælgere. Dermed mener jeg at de ikke tjener deres penge på konkrete salg men derimod bliver betalt for at trække nye ind i netværket, som jeg ikke er sikker på er helt lovligt???.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

nuser43:

Hej

Hvis man vil starte for sig selv mener jeg det er bedre at starte fra bunden, og selv bygge din forretning op, så slipper du måske for at brænde inde med usælgelige produkter, og du bestemmer selv fuldt ud hvorledes din forretning skal drives, hvorimod de "sælgere der bliver betalt af Herbalife laver en form for "hjernevask" af nye sælgere. Dermed mener jeg at de ikke tjener deres penge på konkrete salg men derimod bliver betalt for at trække nye ind i netværket, som jeg ikke er sikker på er helt lovligt???.

Jeg kender ikke nok til Herbalife og ScandiConsult til at udtale mig om disse, men starte fra bunden og bygge op, glimrende ide, men hvad med de 80% der lukker indenfor de første 5 år?

Hvilke virksomheder foreslår du at man istedet starter op, butikker? Forretninger som kræver høje investeringer eller hvordan?

Jeg syntes det er lidt komisk at du snakker motion og reducer madforbrug....Alle ved at de skal spise sundt, rigeligt med grønt og frugt osv....men hvor mange gør det?

Der er masser af slankeprodukter derude...Er de alle sammen hjernevask eller hvordan? Lovligt..nu har de jo eksisteret i årevis i DK, så mon ikke der er en håndfuld fra de forskellige instanser der har tjekket dette.

Hvor lang tid arbejdede du med Herbalife?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Først vil jeg sige super spænende tråd, jeg er selv sælger for et firma som hedder Nu Skin, sim sælger hudpleje produkter og kost tilskud, fantastiske produkter.

Og her er også en forretning af samme koncept, dog ikke med nogen start omkostninger, andet end at der selvfølgelig bliver regnet med at man selv bruger produkterne. For hvis ikke man bruge produkterne og kan stå inde for dem, kan man heller ikke sælge dem.

Skriv meget gerne og jeg vil med glæde fortælle mere.

Hilsen Morten.
Mb@mbyg.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nuser43:
Jeg mener heller ikke at produkterne virker, da du skal blive ved med at bruge dem for at holde vægten nede.

Undskyld, men er det ikke en selvmodsigelse?

Hvis man kan holde vægten nede ved at bruge produkterne, så virker de jo.

Der findes vel ikke noget slankemiddel der virker EFTER man er holdt op med at tage det? (Lige på nær gastric bypass)

Om kuren er dyr kan jeg ikke udtale mig om, da jeg hverken kender priser eller kvalitet.

nuser43:
Tab dig hellere på en naturlig måde ved regelmæssig motion og reducer dit madforbrug, det virker og koster NUL KRONER.

Hvis det var så nemt, så ville der vel ikke være noget der hed Nupo, Herbalife, Nutrilett, FiguActiv, Vægtvogterne, Vægtkonsulenterne m.fl.?

Men som udgangspunkt har du da ret i, at det "bare" er at reducere madforbruget - men med den hage, at du så risikerer at komme i en mangeltilstand af enten vitaminer, mineraler etc. og så skal man jo alligevel i gang med kosttilskud - med mindre man har styr på sin ADT og kan sammensætte sin kost efter det. ;-)

nuser43:
Hvis man vil starte for sig selv mener jeg det er bedre at starte fra bunden, og selv bygge din forretning op, så slipper du måske for at brænde inde med usælgelige produkter, og du bestemmer selv fuldt ud hvorledes din forretning skal drives,

Det har du da sikkert ret i. Alligevel siger du i en anden tråd:

"Jeg har tidligere søgt ideer til opstart af et firma, og har haft et igang, som dog er lukket af flere årsager. Men jeg synes stadig ikke jeg har fået så meget hjælp til hvilken form for firma jeg skal starte..."

Som jeg ser det, er det præcis det, de forskellige Network Marketing firmaer tilbyder - en færdig pakke til at starte op som selvstændig, uden nævneværdige startomkostninger. Kundeservice, hjemmeside, logistik, salgshjælpemidler, merchandise, reklamemateriale, uddannelse, hjælp til regnskab etc. bliver stillet til din rådighed - så det eneste er bare at finde det produkt man kan stå inde for - og så komme ud over stepperne. (for nu at svare på dit spørgsmål fra den anden tråd også). :-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Skamby
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Side 5 ud af 5 (45 indlæg)