Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har hørt om ScandiConsult?

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Er der nogen, der har hørt om ScandiConsult med deres "helt unikke forretningsmodel", hvor man kan blive selvstændig på hel- eller deltid?

Jeg stødte ind i deres hjemmeside www.scandiconsult.dk og synes det lyder lidt for fantastisk. Ingen risiko og kæmpe potentiale samt masser af arbejdsglæde..... På hjemmesiden har jeg bare svært ved at læse om, hvad det er man skal lave sammen med Scandiconsult??

 Er der nogen der kender til dem eller har hørt om dem? Måske endda har personlige erfaringer - positive som negative?

Jeg er bare nysgerrig på, om de er reelle eller om der ligger en pyramide gemt under overfalden......?

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

En tommelfingerregel jeg selv benytter mig af, er at når det ikke fremgår klart hvad jobbet egentlig indebærer, så er det noget skrammel (fusk/pyramide/mlm/whatever). Og ifølge denne tråd er der da også tale om MLM. Hvad ellers?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ScandiConsult arbejder med Herbalife, som der bliver nævnt er Network Marketing.

Du kan tjene gode penge på konceptet, men det kræver masser af hårdt arbejde.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Hardorff:

ScandiConsult arbejder med Herbalife, som der bliver nævnt er Network Marketing.

Du kan tjene gode penge på konceptet, men det kræver masser af hårdt arbejde.

Scandiconsult er Herbalife, men det er åbenbart nødvendig at skjule sig bag et alias for overhovedet at kunne fange interessen.

Jeg har flere gange spurgt her på Amino hvorfor man vælger denne skjulte annoncerings form, men har ikke kunne få noget egentlig svar på et simpelt spørgsmål.

 Det kan være du har bedre held med din forespørgsel

Mvh Brian

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jammen dog her er en Amino der spørger til et stillingsopslag/site og efterlyser om nogen kender ScandiConsult - ja - det gør jeg - har været til et præsentationsmøde og der arbejdes med Herbalife´s produkter i en network marketing model.

Og når man læser de indlæg derom her i Amino ja så vil man ikke tro hvad man læser - der er en forudindtaget holdning blandt de fleste debatører som uanset hvad der kommer frem af gode/dårlige oplysninger ja så er network marketing bare ikke en annerkendt forretningsform herinde i Amino.

Selv arbejder jeg med Forever Living Product og der er altså gode muligheder for at bygge sin forretning - produkterne er kendte og firmaets brand ligeså.

Hvis du vil har du gode muligheder for at studere hvad network marketing indebære på dette link: www.JOMACompany.dk  Yes

 

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Billund
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian..

Jeg har selv personlig erfaring med ScandiConsult og Herbalife.. ScandiConsult er en organitation der levere et forretnings koncept man kan træde ind i hvis man vil, de bliver uddannet i produkterne, så deres kunder får den bedst mulige oplevelse.. De bruger bare Herbalife som produkt levendør..

Så jeg kan ikke se hvorfor at der på denne site skal ses sådan ned til dem i ScandiConsult og Herbalife.. De levere et fantastisk produkt, som virker.. Jeg har prøvet det på min egen krop. Og jeg har lige set at de er begyndt at sponsere Lyngby boldklub og den klub hvor Beckham spiller for, sponsere de også.. Det må da også sige noget om firmaet og deres produkter..

Det var lige lidt fra mig.. Håber at i derude har fået et indblik i hvad der er.. Jeg syndes at de gør et godt arbejde, især overfor os som kunder.. Der er virkelig noget ordenligt kunde service!

 

Mvh. Morten Andersen

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på deres navn herinde, de har været samtale emner i mange tråde....

Som sådan er der ikke noget i vejen med Scandiconsult - men man skal være MEGET engageret sælger, hvis man ønsker at få noget spændende ud af det. Men sådan er der jo så mange steder....

Ja, det er en form for pyramide, hvor der ryger procenter op igennem rækkerne - så det er lige om man kan li' det.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Billund
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har jeg set at der er ..

 

Det skal jeg ikke kunne sige, men som du selv siger.. Det skal man jo i alle livets facetter.. Hvis man vil have en høj stilling i et firma, så skal man også tror på det og arbejde hårdt for det..

Det er jo op til dem som vælger at gå ind i det.. De må jo kunne lide den form, dem der ikke kan - må sige nej tak og lede videre ude på job markedet.. :)

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Larsen:
Ja, det er en form for pyramide, hvor der ryger procenter op igennem rækkerne - så det er lige om man kan li' det.

Ja, men i det traditionelle erhversliv tager chefen jo hele avancen, jo mere du arbejder jo mere tjener CHEFEN Sad

Mvh Kiel

Fra Billund
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, sådan kan det være..

 

Derfor syndes jeg også meget om MLM, for der bliver du betalt for det arbejde du går ud og gør.. Istedet for at chefen tager hele bonusen.. Jeg har selv planer om at gå ind i selvskabet, på eet tidspunkt.. Jeg har nogle ting jeg gerne vil inden jeg gør det..

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)