Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt er perfekt - ifølge mine nuværende kunder - Men omsætning falder?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg driver virksomheden MrMista.dk, som blev etableret i 2012. Jeg har et problem, eller en udfordring, som iværksættere foretrækker som begreb, hvor omsætningen er faldende, trods webshoppen i stigende grad bliver optimeret for SEO, brugervenlighed, større udvalg og ikke mindst at servicen for kunden forbedres. 

For nyligt har jeg endelig fået ePay betaling på, som skulle være med tll at effektivisere kunderne, som kommer til den sidste fase, hvor betaling skal foregå. Dog oplever jeg ikke, at det har givet nogen form for effekt?

Jeg har et klart spørgsmål til jer aminoer: Hvad kan jeg gøre bedre på hjemmesiden? Hvad mangler/skal der til, før du ville fuldføre en bestilling?

Det er et spørgsmål, som jeg vil blive ufattelig taknemmelig for at få svar på!

URL: http://mrmista.dk

Tusind tak på forhånd!
Kiranan Vijayakanthan,
MrMista.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ikke den fjerneste idé om hvor stort markedet for slips og butterflies er, men der sælges da nok en hel del - det må dog være ret svært at lave en rigtig forretning ud af produkter, der koster under 100 kr., så skal der jo virkelig volumen på.

At gennemgå hele din side og anvise forbedringer til øget konvertering er jo et større arbejde, der er dog nogen ting jeg falder over - en af dem er dine tekster - bl.a. på de 2 ure du forhandler. Jeg ville aldrig købe et ur, hvor beskrivelsen er udført på den måde:

"Den mørke farve kombineret med sølv, giver Mr. Classy første pladsen på de fleste vurderinger og analyser" - "Vi tilbyder dig dette eksklusive ur, som har et flot display samt et lækkert og utrolig robust læder." - "Mr. Millionair er et digitalsk ur, hvor den viser klokken ved et design af et speedometer."

Teksten på dit armbånd: "Armbåndet kan løsnes og strames ved at bruge de to snore, som kan findes under armbåndet. Det betyder, at du kan bruge armbåndet uanset hvor stort dit håndled af. Den er meget fleksible."

Yderligere har du et banner med teksten: "DINE KENDSSKABER KØBER FRA MR.MISTA" - undskyld, men hvad i himlens navn betyder det? :)

Det er altså en kombination af sludder og vrøvl :) Og giver et uprofessionelt indtryk. Så til at starte med brug nogle ressourcer på ordentlige tekster - det kan i hvert fald øge din konvertering, at man ikke sidder og ryster på hovedet eller slet ikke forstår det du har skrevet.

Den mørke farve kombineret med sølv, giver Mr. Classy første pladsen på de fleste vurderinger og analyser. - See more at: http://www.mrmista.dk/tilbehor/ure/mr-classy#sthash.Zc1zWj7m.dpuf
Den mørke farve kombineret med sølv, giver Mr. Classy første pladsen på de fleste vurderinger og analyser. - See more at: http://www.mrmista.dk/tilbehor/ure/mr-classy#sthash.Zc1zWj7m.dpuf
Den mørke farve kombineret med sølv, giver Mr. Classy første pladsen på de fleste vurderinger og analyser. - See more at: http://www.mrmista.dk/tilbehor/ure/mr-classy#sthash.Zc1zWj7m.dpuf
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Først og fremmest tusind tak, fordi du har brugt tid på at gennemgå siden!

Hvor er jeg glad for, at du har spottet de områder, hvor der er tekst, som giver mistillid mellem kunden og virksomheden. Det kunne helt klart være aktuelt, at jeg får kigget godt og grundigt på teksterne.

Kan se, at det er de tekster, som jeg startede med i 2012.

Rigtig god søndag!

Med venlig hilsen,
Kiranan V. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes efterhånden en del tilsvarende nicheshops, så du bør nok kigge efter nogle produkter, der skiller sig lidt ud fra de billige kinaprodukter, og som gerne koster lidt mere, så der også er lidt at tjene.

Du kunne f.eks. starte med at kigge på: http://www.cxdk.com/ 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da så lidt - hvis det kun er dine gamle tekster der er formuleringsfejl i, så må stort set alle dine tekster være gamle :)

God søndag til dig også.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne du selvfølgelig have ret i. Jeg har også bare den tanke, at jeg vi tilbyde et bredt sortiment, mangler stadig en del kategorier, hvor kundens ønsker/behov bliver dækket.

Det kunne være, at jeg skulle differentiere mig på lidt dyre produkter og gøre avancen højere? :)

Med venlig hilsen,
Kiranan Vijayakanthan
MrMista.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Modens luner kan også spille ind. På det engelske marked har nogle af de største spillere lukket deres fysiske butikker fordi salget af slips og butterflies er nedadgående. En mulighed er at også den trend er på vej til DK

/Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eksterne forhold har jeg også taget i overvejelse, da siden førhen har konverteret ufattelig godt og i løbet af et år har været faldende. Måske man skulle undersøge det nærmere?

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirana

Jeg ville fjerne de produkter, der ikke har noget billede endnu. Det samme gør sig gældende med kategorien med manchetter - der er ingen produkter.

Håber du kan bruge det :-)

Mvh.

Birgitte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. hente bogen Konverteringskarma gratis. Bogen er skrevet af Morten Vadskær og handler om, hvordan du får flere af dine besøgende til at blive til kunder.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)