Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på nyt socialt medie!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode råd ønskes:

Vi har i dag lidt uofficielt lanceret http://calendster.dk/ . Det vil sige vi først officielt åbner i morgen (Vi har altså ikke reklameret med at vi er åbnet endnu, udover dem der tidligere har tilmeldt sig via e-mail). Der har i dag været små 20 personer inde, som vi har bedt om at prøve siden af.

Hertil ville jeg værdsætte højt, hvis der er nogen herindefra, der ville bruge et par minutter på at køre siden igennem. Vi har en masse ting og rettelser vi må rette til løbende, men lige nu fokuserer vi på at det vigtigste fungerer. 

Derudover vil jeg meget gerne høre, hvis der er nogle der har gode råd eller erfaring med at starte et nyt socialt medie. Eks. Hvordan får vi bedst overbevist folk om at bruge det? Og hvad skal der til for at folk bryder deres barrikader om at bruge et "Nyt sociale medie".

I meget korte træk gør Calendster det muligt at samle grupper under et form for "gruppetræ", således at man kan slå aktiviteter op på kryds og tværs af hinandens grupper. Eks. "Basket i KBH", hvor flere vennegrupper kan slå basketkampe op på samme kalender, eller Ørestad der kan samle alle aktiviteter i bydelen under ét. 

Derudover giver det mulighed for at indtaste minimum og maksimum antal deltagere samt tidsfrist (valgfrit), således at man kan oprette spontane aktiviteter. Hvis der er mellem min. og maks. når fristen udløber, bliver aktiviteten markeret som gennemført, ellers bliver den aflyst. 

Som den sidste ting, har vi lavet en aktivitetsfeed, som er en feed kun med aktiviteter og begivenheder.

Det jeg meget konkret gerne vil have feedback på er:

- Er det brugervenligt nok, forstår du uden at kende det på forhånd hvad det går ud på og hvordan det skal bruges?

- Hvad skal der til for at du ville bruge det dagligt?

- Hvordan ville du gribe vores markedsføring an?

- Hvad synes du om designet/udseende? 

Som ekstra kan det siges at vi har været i den lokale avis en enkelt gang inden vi skød i luften og i øjeblikket samarbejder med Ørestad og kulturaktørerne, hvor de i slut Juni vil slå kommende aktiviteter i Ørestad op (eks. kulturdagene i august). Derudover linker de til os på de fleste af deres hjemmesider, sender os med ud i deres nyhedsbreve og reklamerer med at man kan tilmelde sig via Calendster/Ørestad.dk.

Feedback, gode råd, ris og ros gengældes med en kæmpe virtuel high five!

Mvh. Jacob :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Privatliv og vilkår bør nok være muligt at læse uden at tilmelde sig, det er de ikke nu.

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandt, det er noteret :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne jo endlige rigtig godt tænke mig at vide hvad det er jeg tilmelder mig uden at skulle se en video, har ikke engang set den nu men går ud fra den viser noget om hvad det er ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Thomas nævner, jeg vil gerne på forhånd se hvad det er inden jeg melder mig på noget.

Jeg har absolut ingen ide om hvad det drejer sig om på side 1, hvilket er kritisk. Kom med nogle USP'er og lok folk med spændende ting - hvad kan I som de øvrige sociale medier ikke kan.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I blander dansk og engelsk. I skal sørge for at have oversat det hele 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Jacob,

Der skal noget forklaring på, det er ikke alle der vil starte videoklippet og lære om Andreas udfordringer for at senere vide hvad konceptet går ud på/kan.

Jeg fik nogle idéer undervejs uden at have oprettet mig, vi kan starte med hvorfor jeg ikke lige har oprettet mig:

- Ingen forklaring, ikke så attraktiv landingsside. Efternavn, Fødselsdag og Køn - er der egentlig brug for det?

Her er nogle idéer:

- Fjern de felter og hav kun fornavn / email som tilmelding. Kodeord er ikke prioriteret hvis de ikke kommer tilbage/ikke kan lide hvad der er indenfor, så prøv at have det med i processen EFTER de er kommet ind - du har deres email ihvertfald.

- Gruppe funktionen (udfra videoklippet) er ret fint, men det skal ikke være besværligt. Du skal forvente ingen har calendster og hvis min kammerat skal ind og deltage i min gruppe så opkræv kun et Navn på ham, ikke andet - hvis han ikke selv ønsker at starte en aktivitet/gruppe

- Køb et kortere domæne som bruges til alle dine gruppe links.
Går udfra når man har startet en gruppe så kan man invitere sin omkreds ind gennem email eller bare copy+paste et link? Tænk hele vejen, at sende et langt link over SMS er besværligt.
Så må det gerne være fx sjovt.nu/klub-madsen. Klub-madsen er så genereret fra gruppenavnet "Klub Madsen".

Håber du kunne bruge noget af det. Husk altid at gøre det så let som muligt for de som vil bruge dit system..

Ønsker jer held og lykke :)

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænke mig at man kunne søge/finde aktiviteter inde for det sted hvor man selv bor. For hvorfor skal man vide at der er basket i København, når man selv bor i nordjylland..?

Vh. Jonathan

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle. Tak for svar!

Kan godt se det skal fremgå mere tydeligt på landingpage hvad konceptet egentlig går ud på - det må vi lige arbejde på med det samme!

I forhold til sproget mv. er det noget vi retter til løbende så det burde meget gerne være på plads meget hurtigt. Der er lige enkelte steder vi har overset.

Og tak Azddin, du har selvfølgelig helt ret i, at det skal være så enkelt som muligt - så det kigger vi helt klart nærmere på nu - det er desværre begrænset hvor mange "ressourcer" vi har, hvilket betyder vi ikke kan ordne det hele på én dag, men at vi derimod prøver at prioritere det vigtigste først. At det skal være nemt og overskueligt at oprette sig og forstå konceptet er dog helt klart noget af det, der må anses som det vigtigste - så det tager vi til efterretning med det samme.

Ja, copypaste eller at der bliver sendt link ud med email. Vi arbejder lige pt. på at der bliver sendt link til folks facebook indbakke også.

Igen, tak :)

Mvh. Jacob

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan:

Kunne godt tænke mig at man kunne søge/finde aktiviteter inde for det sted hvor man selv bor. For hvorfor skal man vide at der er basket i København, når man selv bor i nordjylland..?

Vh. Jonathan

Sådan kommer det også til at blive. Lige nu indkræver vi obligatorisk postnummer så vi kan indramme relevante aktiviteter efter det - men det er noget vi også arbejder på hurtigst muligt, med en søgefunktion hvor man kan søge i nærheden af en. Du er selvfølgelig ikke interesseret i basket i København når du bor i Nordjylland - medmindre du er meget fleksibel ;) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)