Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde et brugervenligt catering software

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en catering virksomhed, og kunne godt tænke mig et overskueligt program til at få alle mine kunder i system (b2b & b2c), og som kan snakke sammen med min kalender.

Lige nu forgår alt bare på gmail, og google kalender.... Men der må være en smartere løsning :-)

Jeg ser frem til at høre fra jer :-)

-// Nick M. Christensen 

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick,


Jeg vil anbefale dig at se nærmere på Podio, da det er nemt at komme igang med, og tilmed gratis op til 5 brugere. Det kan tilpasses efter dine behov, og der findes en række integrationer - eksempelvis kan du eksportere alle aftaler i en Ical-fil som kan vises i din kalender.

Hvis du får brug for professionel rådgivning til opsætning / muligheder, eller gerne vil have lavet en komplet opsætning, så hjælper jeg gerne.

Vh Karsten

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Fik du testet Podio af eller kan du anbefale et andet system?

Jeg står med en catering afdeling og bruger iCloud i dag, som ikke fungerer optimalt, da køkken og kørsel ikke kan snakke sammen.

På forhånd tak

/Michael

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg har fundet et meget bedre setup. Smid et nummer eller en mail, så kan vi tag en snak :-) 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Manhart:

Hej Michael,

Jeg har fundet et meget bedre setup. Smid et nummer eller en mail, så kan vi tag en snak :-) 

 

Hvorfor ikke i tråden, så andre også kan få gavn af det?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick og Michael

Tillykke med catering virksomheden og håber at du får stor succes.

Vores system Odoo(tidligere OpenERP)som vi repræsenterer er et Belgisk program der kan klare disse opgaver og har mere end 2 mio. brugere og har eksisteret i mere 20 år nu. Vi har sommer kampagne og du kan komme igang fra kr. 100 nu. Jeg håber at der er mulighed for at vi kan give jer et uforpligtende demonstration eller møde. I kan ringe på 25101616 eller skrive til mitat@albedosoft.dk

God sommer, Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)