Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til linkbuilding

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zebrano.

Du vil af linkkataloger alene ikke få særlig meget udbytte for dit arbejde.

Det du skal tænke på at google gerne vil have et så variet eller normal link fordeling som muligt. Derfor er linkkataloger alene ikke nok. 

1. Hav et godt linkstruktur på din egen side, med diverse keyword du gerne vil bygge op, også longtail.

2. Forums, som amino :) hvor du kan sætte dit signatur i bunden, så den kommer frem hver gang du skriver en kommentar.

3. Gæsteblogs.

4. Linkkataloger : Giver ikke særlig meget i dag, men er stadig en ok at tilføje.

5. Brug både follow og no follow, brug forskellige former for link til din hjemmeside. Lad være med at skabe Et der har et navn og bruge det over det hele. Husk på at et linkbuilding skal se ud så naturlig som muligt.

6. Desuden er der andre faktorer der spille ind her. så som, gode titler, tekster osv på din egen hjemmeside...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer lige med et ekstra spørgsmål nu hvor i er igang :)

Giver det noget hvis det er gæsteindlæg på udenlandske sider?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis det er relevante(!!) udenlandske sider. Så kan det sagtens være effektivt.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at være sikker med relevant mener du blogge der behandler samme emner som den side man linker til, ik?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan man godt sige (-:

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg er meget enig med de ovenstående svar. Både med hensyn til linkkataloger, gæsteblogs osv.

En lille detalje:
Det er ret afgørende HVOR dine links kommer fra, både med hensyn til relevans men også hvor meget PageRank de forskellige sider har. Altså hvis en side med høj PageRank linker til din side, har det en større effekt hvis en side med lav PageRank gør det.

Men det jo klart, da et Link er lidt lige som et "LIKE" på facebook. Der er det yderest afgørende hvem der siger god for dig/din virksomhed.

Jeg er absolut ingen ekspert på området, men jeg håber alligevel jeg kunne hjælpe lidt ;)

Thorbjørn

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)