Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et godt omdømme på youtube!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har en YouTube kanal, og vil gerne have hjælp til hvordan jeg kan få et godt omdømme derinde.

Det ville være dejligt hvis i kunne give mig nogle gode tips og ideer, til hvordan min kanal kan blive opdaget på YouTube, og hvordan jeg kan få min marketing til at køre.

Min kanal hedder HELINista og kanalen handler om beauty, fashion & fun :)

Her kan i tjekke min kanal ud og måske kan i hjælpe mig ud fra det.

HELINista: https://www.youtube.com/channel/UCfI_aPWWSBYk52va0e1vpQw

Jeg håber på nogle gode råd!

Tak,

På forhånd :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din kanal har fået et dårligt omdømme af YouTube, er der ikke meget for end bare at vente 6 måneder før de fjerner det. De fjerner det kun hvis du ikke fortsat bruger copyrighted materiale i dine videoer Smile

Kan se at du bruger meget musik der er copyrighted. Du kan hente royalty free musik på sider som incompetech, AudioJungle og Jamendo.

Hvis du er Mac-bruger og har installeret iLife, har du også en masse jingles du kan bruge rettighedsfrit. 

Mvh

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias, tak for hjælpen. Men tror jeg er blevet misforstået. Det er ikke fordi, at jeg har fået dårligt omdømme af youtube, men jeg vil bare gerne have et bedre omdømme på youtube. I dont know if it make any sence? men Anyways, Tusinde tak for hjælpen, jeg vil helt klart tage imod dine tips ! Tak!

mvh 

Helinista 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)