Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tandlæge i udlandet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en tandlæge i udlandet og vil gerne høre om i har nogle anbefalinger derude? Jeg skal have lavet en protese og har derfor surfet rundt på nettet, men synes det er lidt uoverskueligt. Jeg søger en tandlæge i udlandet og gerne billig. Jeg Har fundet siden: http://www.dentatours.dk

De hjælper med alt i forhold til tandlæger i udlandet, men tror i det kan gøres billigere? Jeg vil selvfølgelig heller ikke risikere at det ikke er i orden når jeg vælger en tandlæge i udlandet.   

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Først, jeg har ingen erfaring med brug af tandlæge i andet land end DK.

Det er fint at søge andre steder, når man skal have lavet en protese, som sikkert koster en pæn sum penge i DK. Sverige og Tyskland er vel de nærmest lande at kigge efter en tandlæge.

Jeg fandt denne side: http://www.forbrugereuropa.dk/Koeb-i-EU/Tandlaeger Ved ikke om du kan bruge den, hvis du da ikke allerede selv har fundet den :-)

God jagt og god dag!

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leon, 

Tak for svar det vil jeg få kigget lidt nærmere på, DK er nemlig en dyr løsning, så tænker tandlæge i udlandet vil give en god besparelse :) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Budapest skulle være et hotspot, for "tandturismen" :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Et vigtigt parameter i valg af land, er også klagegangen, og hvor meget det evt. koster. Mener i øvrigt, at dette er gratis i DK.

Et lille indspark og god dag :-)

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Fra København
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har tandlæge i Stettin/Polen, og har haft det de sidste 8 år. Dem jeg rejser med hedder www.dentours.dk og jeg er 100 % tilfreds med alt, hvad jeg har fået lavet på klinikken. ( huller, kroner og en bro )

Du kan læse om klinikken her: http://www.polska.dk/polen_tandlaege_stettin.htm

Er du medlem af Danmark, kan du spare lidt ekstra :-)

Håber at mit svar kan hjælpe dig lidt.

Hilsen Michaéla

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke altid gå på kompromis med prisen når det handler om tænder men Bangkok i Thailand er ret kendt for meget dygtige tandlæger. Hvorfor få lavet en protese når du kan få fast monterede tænder? Prøv at google Bangkok Hospital, de har alt hvad du skal bruge og det koster ikke en bondegård.

Her kan du tilmed få et servicetjek der varer 4 timer, blodprøver, X-Ray skanning og det hele, inklusive frokost for under 700 DKK. Danske kroner står utroligt stærkt i øjeblikket og du får rigtig meget for pengene herude. Flybilletten er nemt tjent ind hvis du skal have lavet tænder herude.

Udover det så kan jeg hjælpe dig til et billigt og godt sted at bo herude mens du er her ligesom et måltid mad altså fås for mellem 8 og 12 DKK. Jeg giver som eksempel 18 øre for en liter drikkevand her hvor jeg bor.

Du kan sommetider få flybillet over Dubai for omkring 6.000 DKK for en retur, lige nu ligger de på 7.200 DKK. Så se du bare at få booket :-)


vh
Rainer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

henriknielsen817:
Jeg søger en tandlæge i udlandet og gerne billig

henriknielsen817:
eg er på udkig efter en tandlæge i udlandet og vil gerne høre om i har nogle anbefalinger derude?

Hej Henrik,

For travlt til at lave content og SEO marketing angår tandlæge i udlandet her på amino?

Jeg vil gerne give dig information "om Tandlæge i udlandet" fordi jeg vil gerne opløse en myte, støtte danske tandlæger, tandlæger i udlandet, og patienterne.
Fordi jeg har ansvar for menneskeliv.

Hvis I tvivler på tandlægepriser i udlandet eller tandlægepriser i Danmark, kan I få information om forskellige ting fx tandlægepriser i Ungarn, tandlægepriser i Tyrkiet, tandlægepriser i Danmark / Fordele og ulemper her på HD Vaha - tandlægepriser i udlandet.

Det er en myte, at danske tandlæger mister marked, danske tandlæger kan optimere deres service og lære af markedet.
Udenlandske tandlæger er lige så gode som danske tandlæger og omvendt. 

Med venlig hilsen

Krisztian

Anbefaling af tandpleje og tandbehandlinger



Side 1 ud af 1 (8 indlæg)