Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke plugins eller themes bør jeg have til mit WordPress site?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra fredericia
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Nulridser.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! kort fortalt, jeg har startet min webshop Nulridser.dk som skal sælge hærdet glas til smartphones og tablets (intet nyt, men vil høste erfaring som iværksætter) hvilke plugins burde jeg få til wordpress site? (nyhedsbreve,tilbud,facebook/twitter og andre sociale medie like buttons, og lidt statistik til besøgende)

derudover er der nogle forslag til et godt tema, til en webshop der skal være simpel og stilren, med 1 produkt til ca. 30 forskellige modeller af smartphones og tablets? :-)

God aften.

Mvh. - Jeppe Sparsø

Fra fredericia
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Nulridser.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der har lidt input :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe.

Jeg har lige sat en woocommerce shop op med woothemes artificer. Nemt at arbejde med og findes i forskellige styles.

I forhold til nyhedsbrev kan du med fordel bruge mailchimp, kan også integreres med wordpress.

Alt efter udseende i din shop, så er der både indbyggede social buttons, og så findes der sikkert et hav af plugins. 

Til statistik er det bedste nok Google Analytics. 

Jeg tjekkede lige din side... Er du stadig i gang med at designe den, eller?

God aften

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra fredericia
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Nulridser.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette! 

Tusind tak for dit svar..

Ja er stadig igang med design. har fået anbefalet et tema ved navn (total) som jeg lige har købt for 350kr.

skal til at rette det hele til nu.

har følgende plugins installeret nu.

broken link checker

codestyling localization

easy sign up

google analytics

google xml sitemap

limit login attempts

login lockdown

sharebar

simple strike checkout

social media widget

use google libraries

w3 total cache

woocommerce 

woocommerce mailchimp

woocommerce print invoice & delivery note

wordpress backup to dropbox

wordpress seo

wp no-bot question

wp super cache

Mangler jeg Nogle? eller er der nogle unødvendige plugins i blandt?

Undskyld det sene svar! der har været lidt travlt i privaten pt. :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

En som jeg synes er uundværlig mangler: ShowID for Post/Page/Category/Tag/Comment (Søg i plugins). Den giver alle dine sider, indlæg etc. et id-nummer. Det gør det lettere hvis du skal udelade en side eller post. 

Der findes jo et hav af plugins så det er egentlig med at prøve sig lidt frem, lytte til hvad andre bruger og så finde dem der fungerer for dig.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeppe,

Jeg vil anbefale dig at skære lidt ned på din liste af plugins. Jo færre plugins jo nemmere er din side at vedligeholde og det kan også ofte gøre den hurtigere. Jeg har nogle forslag:

Broken Link Checker - jeg har før hørt at dette plugin kan give problemer, og jeg kunne forestille mig dette plugin kunne få dårlig indflydelse på hastigheden af siden. Hvis din side blot består af nogle få undersider som du nemt selv kan tjekke for broken links, ville jeg undlade dette plugin, men det kan selvfølgelig være meget brugbart, hvis du har mange sider.

Google Analytics - ved ikke hvilket af de mange plugins, du har installeret, men vil i hvert falde anbefale dette.

Google XML Sitemaps - slet dette, det er en indbygget funktion i WordPress SEO.

Limit Login Attempts og Login Lockdown - vil anbefale at fjerne begge disse og i stedet installere iThemes Security, som har begge funktion og en masse andre gode sikkerhedsforanstaltninger.

WordPress Backup to Dropbox - vil anbefale BackWPup i stedet.

WP No-bot Question - hvis du vil undgå, at man skal svare på spørgsmål skulle dette plugin være godt (har ikke selv prøvet det). Det bruger nogle andre metoder, der ikke generer brugerne.

WP Super Cache - du skal ikke både have dette og W3 Total Cache installeret - de kan ikke virke på samme tid. Vil anbefale W3 af de to.

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja præcis. Jeg tabte lige overblikket... 

Start med få men nødvendige plugins. 

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra fredericia
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Nulridser.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret! har nu rettet det hele til efter dine anvisninger!

har dog et spørgsmål ang. backwpup. hvorfor bør det være bedre?

for mig syntes jeg opsætningen er en del mere forvirrende. kan ikke lige gennemskue hvordan den skal tilsluttes min dropbox, og hvor jeg kan indstille den til at automatisere backup til dagligt :-)

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt! Det handler selvfølgelig også om personlig præference, men i store træk foretrækker jeg det, fordi der er mange flere indstillinger (især ift. at opsætte automatisk backup), det kan også komprimere backup'en (lave det til fx en zip), hvilket vil sige backups fylder mindre og bliver hurtigere uploadedet til Dropbox og til sidst er backup-processen i min erfaring meget hurtigere med BackWPUp end med stort set alle andre gratis backup-plugins.

Jeg kan dog godt se, at det kan være noget forvirrende at sætte op, hvis man ikke har prøvet det før. Du skal egentlig bare tilføje et nyt "Job" (BackWPUp > Add new job), og så vil du kunne indstille det i de forskellige faner (hvoraf en af dem er "Schedule").

Fra fredericia
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Nulridser.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! vil se om jeg kan hitte rundt i det i løbet af weekenden!

God weekend Emil!

Mvh. Jeppe sparsø

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)