Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen som kender til SEO moduler til Prestashop om de giver væsentlig forbedring af trafik ?

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For at få trafik til din hjemmeside, skal du fortælle folk at de skal gå til din hjemmeside, og det gør man som regel ved en eller anden form for reklame. 

Så nej der er ikke et enkelt stående modul som gør at folk pludselig vælter ind på ens side. 

Det med trafik kan også være ret skidt. For meget trafik er ikke nødvendigvis god trafik, jeg ville da meget hellere have 20 "kunder" ind hvor 3 køber noget. End 100 "kunder" som ikke ligger i målgruppen og hvis MEGET heldig giver et køb.

Selvom jeg er glad for folk herinde på amino, kan jeg da tydeligt se de dage jeg har fået folk til at se min webshop igennem herinde fra, at jeg har rigtig meget trafik. Men der er altså inden tilhørende salg fra det. Så jeg vil hellere nøjes med at have mine 30-50 kunder med interesse, hvor af også 1-2 gerne vil købe noget!

Så gå efter noget kvalitativ trafik, istedet for kvantitativ trafik, da det ingen penge giver dig ellers! 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)