Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er dyr i kaffe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det går så langsomt.... at skifte kategori, eller blot at ville læse et indlæg, grænser til ubrugeligt, har ikke tid når hvert et klik resulterer i 10 - 20 sekunders ingenting.. (!)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Så brug dog din dyrebare tid på noget andet.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Wink

Synes bare at det er lidt synd og skam, når der findes andre fora på nettet med langt større trafikmængde, indlæg og brugere, hvor der ikke er disse lange svartider, derfor burde det også kunne ordens her.  Tror faktisk der ville være flere brugere og gode indlæg her, hvis det kørte lidt bedre.  Jeg opgiver da fra tid til anden at svare fordi systemet er for lang tid om at svare mig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:

Det går så langsomt.... at skifte kategori, eller blot at ville læse et indlæg, grænser til ubrugeligt, har ikke tid når hvert et klik resulterer i 10 - 20 sekunders ingenting.. (!)



Det er nu ret sjældent at det tager 17 sekunder. Som regel er det et par af slagsen, men serveren har nok hikket lidt.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det er nu ret sjældent at det tager 17 sekunder. Som regel er det et par af slagsen, men serveren har nok hikket lidt.

De bedste hilsner

Martin

Det sker nu flere gange dagligt her, utrolig lang load tid. 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er nu ret sjældent at det tager 17 sekunder. Som regel er det et par af slagsen, men serveren har nok hikket lidt.

Den hikker altså meget og ofte Martin Wink  Ville netop skifte kategori, valgte "Netværk og "

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

LowDog:
Det sker nu flere gange dagligt her, utrolig lang load tid.

Det oplever jeg nu også - det er mere reglen end undtagelsen at jeg tabber over i et andet vindue mens jeg venter på Amino loader færdig.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Det oplever jeg nu også - det er mere reglen end undtagelsen at jeg tabber over i et andet vindue mens jeg venter på Amino loader færdig.

Oplever nu også dette ganske tit, især om aftenen syntes jeg som udgangspunkt ... Pt haft et par stykker på 20+ sek load.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)