Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Time priser på hjemmeside opdateringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude i det solrige danske land..

Til jer, som får jeres hjemmesider opdateret hos professionelle, hvor meget giver i ca for 'vedligeholdelse' vedr opdateringer samt SEO og evt andre internerydelser - har I en fast timeløn eller en rammeaftale med fast pris? 

pft,

Lene

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Hos Erhvervshjemmesider.dk tilbyder vi månedlig vedligeholdelse til 490 ex. moms / pr. måned. 

Skriv til mig på simon@erhvervshjemmesider.dk hvis du vil høre mere om hvad denne ordning indbefatter. Så finder vi en ordning som passer til dine specifikke behov. 

Mvh. Simon Børsting 

[Signaturlink uden for signatur fjernet af moderator]

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lene:

Hej der ude i det solrige danske land..

Til jer, som får jeres hjemmesider opdateret hos professionelle, hvor meget giver i ca for 'vedligeholdelse' vedr opdateringer samt SEO og evt andre internerydelser - har I en fast timeløn eller en rammeaftale med fast pris? 

pft,

Lene

Et svar på sådan et spørgsmål, kræver at folk ved om det du ønsker at kende priser på , er i samme stil som det de selv får lavet. 

Specielt SEO har priser fra næsten ingenting til flere tusinde kroner per måned, så bare i den del kræver det at kende hvad specifikt du ønsker at kende priserne på.

Jeg får ikke mine sider opdatereret / vedligeholdt af andre, den klare jeg selv, men jeg opdatere for en del af mine kunder. Mine priser er fra 215 per måned, men afhænger helt af hvad der skal laves og hvor ofte. Mest normale hos mig ligger på at det koster omkring 400 per måned eksklusiv moms per måned. Hvad der laves afhænger helt af kunden, men sørge for at software er opdateret, svare på support mails, flytte / oprydning af filer, optimering osv er blandt nogle af de ting jeg har som faste ting hos mine kunder.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lene:

Hej der ude i det solrige danske land..

Til jer, som får jeres hjemmesider opdateret hos professionelle, hvor meget giver i ca for 'vedligeholdelse' vedr opdateringer samt SEO og evt andre internerydelser - har I en fast timeløn eller en rammeaftale med fast pris? 

pft,

Lene

Jeg tror det du leder efter er hvad du kan tillade dig at tage for at gøre det for dine egne kunder - eller hvad? Jeg læste lige kort din profil.

Hvis det er tilfældet, så skal du jo overveje hvad du kan tilbyde og hvor meget du gerne vil tjene på det. Det skal naturligvis holdes op mod dit forventede timeforbrug på det du tilbyder.

Personligt, så holder jeg økonomien for vedligeholdelse af løsninger jeg selv leverer til et minimum for mine kunder, med mindre det er nyudvikling eller fejl grundet faktorer som jeg ikke kan påvirke (strømudfald, majer version opdateringer, og lignende). For mig er det vigtigere at mine kunder er glade for den service jeg yder, så de har lyst til at købe flere timer hos mig. Penge brugt på vedligeholdelse, er ærgerlige penge i min optik.

Til gengæld betaler jeg gerne selv for en god service og stabile produker - herunder backups, høj oppetid, opdateret software og sådan noget.

Så for mig må svaret være at det er en fast timeløn per opgave. Det er billigere for mine kunder, og der bliver ikke stillet spørgsmåltegn ved om der betales mere end der reelt set er behov for.

Jeg har dog en fast månedlig ydelse på server/VPS management, til 300,- om måneden, da det kræver en del overvågning.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle og tak for jeres svar.

Ja, Dan du har ret i at mit spørgsmål er med udgangspunkt i min egen forretning, da jeg er ved at etablere mig inden for digital markedsføring.

Jeg ved at mange tager en time pris omkring 500 kr ex moms men jeg må sige at jeg også mere er tilhænger af din filosofi Dan - at have glade kunder og gøre det så fordelagtigt ('billigt') for kunden som muligt. Når det så er sagt så er det jo vigtigt med sund konkurrence og forskellige tilbud i markedet. 

Jeg skrev mit indlæg med rette til virksomhederne så de selv kunne svare på hvad pris de giver - og så det ikke komme, at det udelukkende var svar fra virksomheder som ville tilbyde ydelsen. Det har det ikke været min hensigt at 'fiske' priser hos mine fremtidige konkurrenter :)

God weekend der ude.

Lene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)