Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 års jubilæum på godt og ondt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Føniks Cigar Import® Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til alle jer, fantastiske private kunder med kritisk sans, der viser vejen dagligt.

Mange tak til jer forretninger, der er åben for nye produkter og ikke gå på kompromis med kvalitet og service.

Mange tak til "jer" andre forretninger med jeres verbale angrib og mistænkeliggørelse af min forretning uden ordenlig research! Fat dog, hold på traditioner men samtidig være åben for udvikling af markedet og nye produkter:- )

Tak til alle jer der ikke forventer, man skal have "Danskensen" til efternavn for at sælge cigarer:- )   

Mange tak til jer, venner og bekendte rund omkring verden, med jeres støtte og idéer.

Mange tak til Dandomain, Dyngby.com, Plican Selfstorge, Told og SKAT og Amino for teknisk/administrative indsats. 

Mange tak til alle jer i ’Tabacalera Perdomo’, ’Agust Schuster GmbH’, ’Dyer Packaging’, ’Boutique Blends Cigars & Tabacelera Palma’. Tak for indsatsen og jeres kvalitetsprodukter  

Og tak til mine to elskværdige, dejlige, søde og tålmodige piger, Elin og Parisa for at holde mig ud i disse tider:- )

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Øvvvv

Det vist takke tråd!

Jeg forventer du gav en staus på hvordan året gik for dig! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)