Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook reklame for dig og din virksomhed. Over 145.000 visninger.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Hvis jeg har forstået det korrekt, så giver det da ik meget mening at markedsføre sig i andre end den store gruppe?

Det kan du have delvist ret i.

Har fx. siden som hedder "iPhone tricks du skal kende til" Det er jo næsten kun iPhone fans som følger den, så der vil det være en god idé at smide iphone tilbehørs reklamer op. 

Og så er reklamens pris jo også forskellig. Så har man ikke det store budget så er de mindre sider måske bedre, da nogen af dem også er mere segmenteret. 

Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har lidt input til både dig Emil, og til jer andre, som lyder meget skeptiske. 

Først: Emil, du overdriver med hvad du mener du kan levere, i hvert fald hvad angår potentielle kunder. 
Du kan have delvis ret i, at du har en side med "iPhone tricks" er god for eventuelt en iPhone Gadget shop, men du kan ikke levere 145.000 visninger. 
Jeg kan se, at du er ret ny, og man kommer altså ikke langt i erhvervslivet hvis man overdriver. Pas forresten på med hvilken pris du tager for et opslag, du skulle jo gerne være bedre end Facebooks Annoncerings muligheder. 

Jeg kan vel ligeså godt fortælle hvorfra jeg ved dette: Jeg har selv Facebook sider over det sædvanlige. Min største danske Facebook side har næsten 200.000 likes, og et "almindeligt" opslag hvorpå der kommer 40-50 likes, har kun en rækkevidde på 8-9.500 mennesker (Facebooks alguritme er helt ude i hampen)  
Grunden til, at du kunne få et opslag ud til +80.000 mennesker, er at det åbenbart var tiltrækkende.. Hvis jeg lavede et opslag med en rørende historie om mobning, jamen så ville den også få 150.000 visninger hvis folk trykkede "like" eller skrev en kommentar.

Til jer andre
Facebook sider kan både være godt og skidt, det kommer helt an på hvilket produkt i sælger.. Se nu Facebook brugere som en fed gammel sur mand i sin stol der giver 0 fucks.
Emils side med "Tricks du skal kende til" har 85.000 likes, og de er ikke kommet af ingenting, det er i bund og grund folk, der synes godt om ting der gør livet lettere.
Det gør det jo skide smart, at dele tricks og ting (Smarte gadgets) ligesom på Coolstuff.dk (Hvilket jeg ovenikøbet kan se, at Emil allerede gør, som sikkert konverterer OK).  
Min egen side med 200.000 likes vil jeg vurdere som mindre værd end Emils "tricks du skal kende til" Simpelthen fordi han har følgere med en interesse. 
Tænk over hvad i sælger og hvordan i sælger det. 

Tag det med et gram salt, man bliver ikke rig på Facebook længere. 
(Det var noget helt andet for 3 år siden, der kunne man tjene det samme som en læge og advokat til sammen...)  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at have gjort mig klogere en tirsdag aften. Thumps up! 

Forsat god aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så har Kreative ideer til hjemmet rundet 16.000 synes godt om på blot 3 dage. https://www.facebook.com/kreativeideertilhjemmet 

En reklame er ikke det eneste jeg tilbyder. 

Er du interesseret i en facebook side, eller andet som foregår på facebook så kan jeg helt sikkert hjælpe dig.

Vil du have en udvidet beskrivelse af hvad jeg kan tilbyde så send mig din email i privatbeskeden så smider jeg en email afsted til dig.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

kan du ikke sende mig en mail med hvad du kan tilbyde ?

mvh

Kim Thrane

kim@marketing-manager.dk

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress Support:

Bennie Larsen:
Altså ud fra devisen om "øje for øje - tand for tand"!

 

Nej

Mere du kaldte spørgsmål hijacking så bemærkede jeg at det ikke var hijacking men at Emil i øvrigt selv havde benyttet sig af den slags

 

Nej men der er flere ting som virker besynderligt som en køber bør være opmærksom på inden han bare fare ud og køber her

og det her er jo et debat forum

Så lad ham da svare på spørgsmål

 

 

 

 

 

 

 

det er da meget god humor du har sådan et link her på din hjemmeside http://website-support.dk/vi-yder/wordpress-support/wordpress-hjemmeside-er-blevet-hacket/

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 

Hehe

Ja det er fed humor

 

Men emil

det undre ikke kun mig men sikkert mange at alle dine faceboksider

vokser fra 0 til eks 16000 på få dagen derefter går de i stå

Køber du boost til dem så de rent faktisk kun har værdi i den ugen du har boost

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Wordpress Support:

det undre ikke kun mig men sikkert mange at alle dine faceboksider

vokser fra 0 til eks 16000 på få dagen derefter går de i stå

Køber du boost til dem så de rent faktisk kun har værdi i den ugen du har boost

Undskyld mig. Men du burde også kunne forstå jeg bliver en smule halv hidsig på dig til sidst.

Jeg har allerede forklaret dig at jeg deler den nye side, på de gamle sider. På den måde opnår den likes til at starte med.

Så hvis du nu læste hvad jeg skrev, kunne det være du ville stoppe med at stille alle de spørgsmål.

Jeg har trods alt kunne bevise at det er oprigtige sider og der intet fusk er med. Så forstår ikke du så bliver ved og ved.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligt du bliiver hidsig

men det ændre ikke det fakta at ved samtlige af dine facebook sider er de kun aktive i en uge hvorefter de dør igen

altså det er lidt uforståeligt at de i 3 mdr har 2 likes omdagen og pludselig har de
20000 likes om dagen i 5 dage hvorpå de igen falder til 2 likes om dagen

Så køber man annonce hos dig nu hvor siden er gået død er det ikke spild af penge

 

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Wordpress.

Det er sgu lidt sørgeligt og se dig sådan. Han har lagt data frem, som du bad om. Men du bliver ved med at dræbe tråden. Du er jo ikke interesseret i tilbudet alligevel, så hvorfor fiser du ikke bare ud af tråden, og lader andre der måske kan gøre brug af tilbudet kommenter

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)