Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krænkelse af Ophavsretsloven

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Altomargan.dk - Jan:
En erklæring om at man ikke er i stand til at betale dkk 5000 for en person som trådstarter er både latterlig og kan ikke tages seriøst. Men ikke mindst, så har insolvens i den størrelsesorden aldrig nogensinde ledt i retning af en personlig konkurs, som det ville være hvis man ønsker at erklære et enkeltmandsfirma konkurs. Det er derfor helt ude af proportioner at skrive den slags. Og ja jeg er klog, og jeg er stolt af det.

Nej desværre er du ikke så klog som du selv tror. At sidde og gætte på trådstarters økonomi, tyder på at du ikke evner at følge med i debatten. Du kan ikke vide om 5000kr er nok til at han bliver nød til at lukke firmaet. Så prøv nu lige at komme ind i kampen igen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Tråden er blevet anmeldt flere gange. Tak til de opmærksommme brugere. :-)

Vær rar at holde en ordentlig tonen i debatten.

Straf med 1-stjerner vil vi altså heller ikke have. Så stop det venligst.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej med jer.

Tråden er blevet anmeldt flere gange. Tak til de opmærksommme brugere. :-)

Vær rar at holde en ordentlig tonen i debatten.

Straf med 1-stjerner vil vi altså heller ikke have. Så stop det venligst.

På forhånd tak.

Og så begynder i at slette indlæg ?. Hvor sletter man dit indlæg henne ?. Hvis man ikke må svare på de indlæg der er direkte henvendt til en selv, vil jeg gerne have slettet alle indlæg der er rettet mod mig tak. De skal iokke have lov at stå ubesvaret.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Og så begynder i at slette indlæg ?. Hvor sletter man dit indlæg henne ?. Hvis man ikke må svare på de indlæg der er direkte henvendt til en selv, vil jeg gerne have slettet alle indlæg der er rettet mod mig tak. De skal iokke have lov at stå ubesvaret.

Michael, du kan ikke slette mit moderator-indlæg, men du kan til enhver tid anmelde det. Så ser de andre moderatorer og Amino Crew din henvendelse.

Ja, personangreb er ikke velkomne i debatten. Så derfor er dit seneste indlæg slettet. 

Hold nu fokus på emnet i debattråden.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Michael:
Falske anklager hører også under injurie lovgivningen. Men når du nu er så "klog" så lad os da høre din version ?.

Injurier handler om ærekrænkelse, hvilket betyde at anklagen skal finde hvor den også er tilgængelig for andre. Hvis man f.eks. anklager nogle for en forbrydelse på live tv eller internettet, så kan man ende med en injuriesag. Så længe der er tale om et brev direkte til den anklagede, så er det nok svært at argumenterer for at det er ærekrænkende.

Hej Michael

Jeg kan se du har givet mig en stjerne for mit indlæg, hvis min forklaring er for svær at forstå eller du mener at den er forkert, må du endelig skrive det. Så skal jeg gøre mit bedste for at uddybe eller klarlagt fakta.

Jeg er ikke selv Advokat, men Civilingeniør så det er bestemt en mulighed, at jeg ikke har ret i dette tilfælde det ville være super hvis en jura-kyndig, der definitivt kunne afgøre injurie spørgsmålet.

Ellers til trådstarter, så ville jeg prøve at skrive et brev til modparten, hvori du forklarer situationen, inklusiv at du er lægestuderende og ikke har mange midler. Og så håb på at han lader det ligge, umiddelbart virker det som meget besvær at skulle gennemgå en retssag for 5K, så der er et berettiget håb for at han ikke går videre.

Ang. de 5000 kr. og konkurs, så kan jeg ikke forestille mig at du kan smutte i banken og få dem til at hjælpe dig. Lige så snart du er færdig med din uddannelse er du jo en attraktiv kunde.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Ja, personangreb er ikke velkomne i debatten. Så derfor er dit seneste indlæg slettet. 

Jeg må bede jer om at slette samtlige indlæg i denne tråd der er rettet mod mig. Ellers vil de jo netop fremstå som "personangreb" når jeg ikke har muligheden for at svare på dem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Jeg kan se du har givet mig en stjerne for mit indlæg, hvis min forklaring er for svær at forstå eller du mener at den er forkert, må du endelig skrive det. Så skal jeg gøre mit bedste for at uddybe eller klarlagt fakta.

Jeg er ikke selv Advokat, men Civilingeniør så det er bestemt en mulighed, at jeg ikke har ret i dette tilfælde det ville være super hvis en jura-kyndig, der definitivt kunne afgøre injurie spørgsmålet.

Ellers til trådstarter, så ville jeg prøve at skrive et brev til modparten, hvori du forklarer situationen, inklusiv at du er lægestuderende og ikke har mange midler. Og så håb på at han lader det ligge, umiddelbart virker det som meget besvær at skulle gennemgå en retssag for 5K, så der er et berettiget håb for at han ikke går videre.

Ang. de 5000 kr. og konkurs, så kan jeg ikke forestille mig at du kan smutte i banken og få dem til at hjælpe dig. Lige så snart du er færdig med din uddannelse er du jo en attraktiv kunde.

Jeg må desværre ikke svare på dit "Personangreb" men kan da sende den videre til Advokaterne og høre dem hvad de siger til den.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Jeg må bede jer om at slette samtlige indlæg i denne tråd der er rettet mod mig. Ellers vil de jo netop fremstå som "personangreb" når jeg ikke har muligheden for at svare på dem.

Hvad med alle de 1 stjerner du giver rundt omkring, er dette ikke person angreb ??? Wink

Og dem kan man hellere ikke svare på, og andre kan ikke se dem Wink Ikke andet end en selv.

Så mon ikke du er lidt langt ude igen Wink 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
John Nielsen:
Ja, personangreb er ikke velkomne i debatten. Så derfor er dit seneste indlæg slettet. 

Jeg må bede jer om at slette samtlige indlæg i denne tråd der er rettet mod mig. Ellers vil de jo netop fremstå som "personangreb" når jeg ikke har muligheden for at svare på dem.

Michael, jeg opfordrer dig og andre til at holde fokus på emnet i tråden, i stedet for på, hvilke uenigheder du måtte have med andre deltagere i debatten.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Jeg må desværre ikke svare på dit "Personangreb" men kan da sende den videre til Advokaterne og høre dem hvad de siger til den.

Så husk lige og sende dine stjerneafgivelser med, så advokaten kan rådgive dig på et retsvisende grundlag.Wink

Du skulle jo gerne gå der fra med et rigtigt svar. Wink 

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)