Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg folk til at prøve mit tekstværktøj

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Først stort kompliment for dit gå-på-mod. Du er ikke til at slå af pinden og det er skønt!

Dit Design er klart blevet enklere. Her er hvad jeg savner:

1) (nu lyder jeg måske meget underlig) HVAD ER DET DIT VÆRKTØJ (ikke tool) KAN??? Hvordan kan det hjælpe mig. Kan du forklare det med få klare ord/sætninger?

2) Jeg bliver forstyrret af din inkonsekvente brug af store og små bogstaver

3) Eftersom dit værktøj handler om tekster er det vigtigt at dine egne tekster står skarpt. Tag alt det bort der ikke er essentielt og forestil dig ikke at vi er indforståede.

Jeg mener stadig du skal have en meget pænere skabelon ind over, men det er dit valg. 

Nu spørger du til salg. Hvem er din målgruppe? Jeg ser du selv er præst. Er værktøjet noget som kunne bruges når man skriver prædiken? Hvem tænker du på når du skal sælge dit produkt?

Mvh

Caroline

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov

Kan se at Hans skrev om målgruppe mens jeg var i gang....

Mvh

Caroline

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Agerbo:
Jeg forstår ikke det med wordpress. Hvis der vælges et theme derfra, vil der så ikke være mange side på nettet, som har samme theme. Det virker ikke så godt. Jeg fik råd til det nye design af hjemmesiden af en, som for kort tid siden har taget eksamen som multimediegrafiker med meget høje karakterer, og hun synes, at resutaltet er godt, selv om der selvfølgelig altid kan rettes noget. Jeg stoler på hende.

Når jeg ser på din hjemmeside, ligner den til forveksling andre købshjemmesider, men det ser fint ud. Men tror du, at du kender moderne design af hjemmesider.

Jow der kan fint være mange sider i verden med det samme design, men hvor ligger problemet i dette ? ....

Det virker til at du forsvarer dine valg RIGTIG meget, kontra at se på om når der sidder X antal personer og fortæller dig det samme herinde, om de måske ikke har ret ? ....

Dine tekster, farvevalg samt formuleringer får bare ikke folk til at blive guidet videre, eller føler at her kan der være tale om et lækkert værktøj. Skidt da med om der sidder 50 andre rundt i verden med det samme theme, så længe det fungere til formålet og at de rent faktisk syntes det er lækkert (Ikke kun design, men også formuleringer og salgs taler).

Tror bestemt ikke folk er ude på at "svine" dig til eller noget, men syntes du skulle være mere åben for at de måske har ret i tingene og ikke gå i forsvars position så kraftigt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg brugte de mange gode forslag, som I gav.  Nu er der en ny brugervenlig version af agerbosWriter med kontekst-baseret hjælp.  På hjemmesiden http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/ er video tutorials.  Og installationen er forenklet.
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg smed det link til de fleste jeg kender, vil de stadig løbe "skrigende" bort og tro det var et eksempel på en 90`er hjemmeside med den grønne farve. Hvis du virkelig tror på at der er en hæderlig målgruppe til dit værktøj, så holder jeg stadig som tidligere på at siden skal skrottes og bygges op over fx et pænt theme, eller betale dig fra opgaven.

Det fair nok at hjemmeside design ikke er ens stærke side, men idag kan man heldigvis få ret solide løsninger for meget små penge. Derudover ville jeg stadig se på virkelig at formidle lyn skarpt, præcis og hurtigt hvorfor dette værktøj kan hjælpe brugere og hvordan.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se ny version med avanceret html5 scroll http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)