Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg folk til at prøve mit tekstværktøj

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bliver nødt til at give de andre ret. Brug din tid på det du er god til. Siden fungerer slet ikke i år 2014 og jeg forstår faktisk ikke helt programmet eller din mission. Og det på trods af at jeg arbejder meget med tekster.


Du skal have hjælp til opsætning og så skal du have dine tekster strammet op. Tag f.eks.

"De mange genveje kan synes uoverskuelige. Men hvis du kun bruger F9 og slip og bogstavet i, når du skriver den første kladde, og hvis du kun bruger F9 og slip og bogstavet q, når du vil rette, vil du mærke den hjælp, som agerbosWriter er. " 

Det er alt for indviklet skrevet.

Held og lykke med missionen!

Caroline (ps- dit produktnavn er inkonsekvent. Er det med stort eller lille mv.?)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Af det, du præsenterer på siden, ser jeg ikke én eneste funktion, som ville hjælpe mig i mit arbejde med tekst.
Jeg har før brugt tekstbehandlere, som automatiserede forskellige ting - og det har altid været en kilde til irritation i stedet for en hjælp.
Du forudsætter, at alle skribenter fungerer bedst med den skriveproces, som du selv trives i. Sådan fungerer det ikke.

Jeg tror, du er bedst tjent med at fornøje dig med dit program selv og skrive en masse spændende tekster i stedet for at forsøge at udbrede dit program. i 2014 forventer man at alt er intuitivt - det er dit program tydeligvis ikke.

Måske kan du bruge det, hvis du holder kursus i netop din skrivemetode. Så giver det mening - ellers gør det ikke.

Sorry.

Hans 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte.

Dine links virker fint nok, men når jeg så i min browser trykker tilbage forsvinder hele siden, og jeg ender tilbage på Amino. Og dine links "Til forside" virker heller ikke. 

Den gule farve med blå tekst duer ikke.

"Høst mere fra dine tankers marker" virker rimelig flyvsk, skal jeg ryge hash eller skal jeg skrive tekster?

Der er meget få produkt-billeder, og det er meget svært at gennemskue hvilke fordele der er ved dit program.

Jeg kan ikke linke til en hjælpe-side, eller sider ser ud til at bo på http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/ 

Installationsprocessen virker meget bøvlet.

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Grubbe:

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte.

Dine links virker fint nok, men når jeg så i min browser trykker tilbage forsvinder hele siden, og jeg ender tilbage på Amino. Og dine links "Til forside" virker heller ikke. 

Den gule farve med blå tekst duer ikke.

"Høst mere fra dine tankers marker" virker rimelig flyvsk, skal jeg ryge hash eller skal jeg skrive tekster?

Jeg har nu udviklet en ny version af hjemmesiden med moderne design http://agerboswriter.
mogensagerbo.dk/

Jeg håber, at de problemer, som du har oplevet med hensyn til links, er forsvundet. Jeg har ikke mere noget med at høste. Det kan jeg godt se er langt ude på landet. Og der er flere produktbilleder.

Om installationsprocessen.
Ja, det er et problem.
Jeg er altid nervøs, når jeg i windows har downloaded en exe, som skal installere et program. Skal jeg trykke på den eller lade være. Jeg har altfor ofte oplevet, at den samtidig installerer malware og ændrer på skjulte steder i min pc, og at det er svært at fjerne.

Jeg tror, at du mener, at beskrivelsen af installationsprocessen er bøvlet.
Det er nok fordi den er meget udførlig.
Hvis du prøvede at installere agerbosWriter, ville du se, at den er som andre installationsprocesser, hvor du skal foretage valg, f. eks. om hvor programmet skal ligge. Der er færre valg ved installationen af agerbosWriter, og fordelen er, at du selv ser, hvad du gør, og at der ikke sker noget bag din ryg under installationen.
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er underligt, for når jeg går ind på din side, er det ikke en mere moderne hjemmeside, der vises, og der er ingen produktbilleder på. Men det er jo nok, fordi du ikke har sat det nye på endnu.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

kitt:
et er underligt, for når jeg går ind på din side, er det ikke en mere moderne hjemmeside, der vises, og der er ingen produktbilleder på. Men det er måske, fordi du ikke har sat det nye på endnu.

Hej Kitt.

Det er rigtig iriterende, at en browser har en cache, som den tager sider fra, i stedet for at læse dem fra ny. Jeg bruger for det meste google, og den har det problem. Enten kan du gå ind på siden og sætte din cursor oppe sidst i url feltet og trykke igen, eller du kan gå ind i indstillinger og slette cache.

Jeg vil senere skrive til dig med tak for al den hjælp du har givet.

Du skal helst se den sådan:

8623.nyt design.docx

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
Af det, du præsenterer på siden, ser jeg ikke én eneste funktion, som ville hjælpe mig i mit arbejde med tekst

Mon din skriveproces er meget hurtig. Du skriver løs, og når du er færdig, ændrer du ikke meget i din tekst. Den er som den skal være. Det er min påstand, at du skriver sådan.

Der er to funktioner i agerbosWriter, som du kunne have gavn af. Med agerbosWriter får du mulighed for at skrive en sætning og kun se den og koncentrere dig om den ord for ord. Så kan du en blank skærm, og du kan bruge hele din opmærksomhed på næste sætning. Det ville måske medføre lidt gavnlig selvkritik og eftertanke.

På samme måde, når du skal genlæse teksten og rette den. Her får du også mulighed for at se teksten sætning for sætning. Du må som alle andre have oplevet ved gennemlæsning af en tekst, at du læser henover stavefejl, tegnsætningsfejl, dårlige formuleringer og uovervejede udsagn. Når jeg læser min kladde sætning for sætning, ser jeg tydeligt de fejl, som er. Og ved kun at se én sætning vil du få nye ideer, som du kan tilføje.

Alle skribenter har ikke samme skriveproces. Min stammer fra flere års forskning i blogs og sider for skribenter. Særlig i USA og England er der stor interesse for det emne. Selv om de anbefaler en anden skriveproces end min, har jeg lært meget af dem. Du skal ikke være bange for at lære noget nyt.

Du skriver, at jeg gerne må have glæde af agerbosWriter til eget brug, men jeg skal ikke forsøge at udbrede programmet til andre. Jeg tænker helt omvendt. Hvis jeg har stor glæde af agerbosWriter, så kunne det være, at der også var andre, som ville få det. Det er da dumt at skjule et fremragende program i sin egen skrivebordsskuffe.

Du mener, at agerbosWriter tydeligvis ikke er intuitivt.
Det er flot, at du kan mene det uden at have prøvet programmet.
Det er klart en ommer.

Men jeg været glad for at læse dine meninger, selv om jeg uenig i det meste af det, som du skriver. Det har tvunget mig til at præcisere mine egne meninger. Og det er ikke det værste, som kan ske.

I formiddags har jeg lagt et nyt design på hjemmesiden, men du har nok lagt dig fast på, at du ikke vil prøve noget nyt.
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det var faktisk, hvad jeg så.

Det behøver du skam ikke, for du har jo lige takket mig :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du ikke, at den er mere moderne end den tidligere

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kitt:
Jo, det var faktisk, hvad jeg så.

Tror du der er en fejl i Amino. Jeg får en mail, hvori der står:

Jo, jeg ved, hvad en cache er, men det er noget, jeg ikke hu..

Men jeg kan ikke se, at du har skrevet det indlæg.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)