Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg folk til at prøve mit tekstværktøj

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har udviklet et alsidigt tekstværktøj, som kan andet end Word og andre tekstredigeringsværktøjer.
Jeg har oprettet en hjemmeside om programmet. På siden forklarer jeg tekstværktøjets funktioner,
og der er link til download. Se http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/

Jeg ved en del om, hvordan en hjemmeside gøres kendt på nettet,
både at skrive passende metasøgeord og at henvende mig til andre blogs og hjemmesider
og spørge, om de vil henvise til mig.
Hvis I har andre forslag, hører jeg gerne om det.
Men der er sikkert mange indlæg på dette forum om det emne.

Jeg vil hellere have råd om hjemmesidens udformning.
Er den for udførlig? Er den for kedelig?
Hvad mener I om installationsvejledningen? Er det altfor indviklet til almindelige mennesker?

Virker programmet altfor nørdet?

Venlig hilsen
Mogens
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens

Jo, din hjemmeside virker faktisk for kedelig, og man har ikke lyst til at læse al den tekst igennem, da der mangler fremhævelser, underoverskrifter og ikke mindst en overskrift øverst på siden. Generelt er du nødt til at gøre siden mere overskuelig, at bruge fremhævelser de rigtige steder, f.eks. også en fremhævet punktopstilling med programmets fordele.

Siden virker for useriøs med den grønne bjælke og teksten, der ligger helt til venstre på siden. Du kan virkelig gøre rigtig meget mere ved siden og i det hele taget få det til at ligne en rigtig hjemmeside, da det mere ligner et dokument i øjeblikket Wink

Jeg har læst vejledningerne m.v. til programmet og synes, det virker forståeligt. Det bliver lidt for gnidret, når teksten står helt oppe under billederne, som det gør længere nede i vejledningen. Du mangler også i vejledningen nogle tydeligere fremhævelser, punkter eller andre måder at gøre det mere overskueligt på.

Jeg synes, du skal bruge tid på at lave din side mere professionel, for kan programmet dét, du skriver, så tror jeg faktisk, mange kan bruge det Big Smile

Held og lykke med projektet :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Agarbo,

Der må du lige få fat i en god designer til din hjemmeside, den rykker overhovedet ikke; alt for kedelig og for meget tekst. Find et godt design. Du er helt sikkert både dygtig og kreativ til programmeringsopgaver men Dansk Designskole har du ikke været i nærheden af kan jeg se :-)

Du beder om en vurdering og dette er min vurdering helt fra hjertet.

vh
Rainer

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give de andre helt ret, med det hjemmeside design samt mængde af tekst er jeg hurtigt videre - Dit program kan være nok så genialt, men det hjælper desværre ikke hvis folk aldrig kommer så langt.

Et bedre design, LANGT mere tydeligt hvad det præcis kan, skrevet kort og præcis.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dine kompetente og venlige råd.  Jeg har nu brugt et værktøj fra google 'webdesigner'.  Måske har du lyst til at se forbedringerne på http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu brugt et værktøj fra google 'webdesigner'. Måske har du lyst til at se forbedringerne på http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/

Er billederne for uinteressante?

Ville den ny hjemmeside få dig til at prøve tekstværktøjet.
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu brugt et værktøj fra google 'webdesigner'. Måske har du lyst til at se forbedringerne på http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/

Mener du stadigvæk, at jeg skal have fat i en god webdesigner, eller er hjemmesiden rimelig pæn nu.
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre en om'er. 

Få købt dig et wordpress tema og smid det på i stedet, det vil nok øge dine chancer for at folk vil kigge din side igennem.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige, at det er et skridt på vejen, og at du har fået fat i, hvad jeg mener mht. fremhævelser, f.eks. også på forsiden, hvor du fremhæver nogle ting om programmet, men jeg synes stadig, du mangler et hovedtema på forsiden - en salgstekst - måske noget a la "Agerbos Writer hjælper dig med bla bla bla - eller "Agerbos Writer skriver det meste for dig" - et eller andet, der kan "sælge" dit program. 

Jeg kan se, at du har haft meget arbejde med fremhævelser, gule rammer m.v., men der er stadig lang vej til, at man inspireres til at læse din side igennem, og til at den virker, som en hjemmeside skal virke samt ser ud, som en hjemmeside skal se ud - der er altså rigtig mange ting, der ikke fungerer. 

Man kan f.eks. ikke schrolle nedad på forsiden, og der er rod i siderne, da det virker til, at du har flere forsider. Brug stort startbogstav i dine gule rammer på forsiden. Brug et forsidebillede, der viser noget mere teknisk - hvis programmet var fysisk, var et billede af programmet ret logisk at bruge, men her er det jo software, så det må vises på en anden måde - køb evt. billeder fra en af grafiksiderne, som der findes en del af - det koster ikke ret meget. Brug billeder generelt på siden, der siger mere om dét, du tilbyder. En kontaktside ville være godt - med et billede af dig f.eks. - giver troværdighed.

Det har hjulpet, at du har centreret siderne, og de gule rammer er da også brugbare, men det kan gøres meget mere virkningsfuldt med nogle flottere rammer, som  f.eks. kan laves i et grafikprogram.

Men der er som sagt rigtig mange ting, der skal ændres og forbedres, og det kommer desværre for vidt at nævne det hele :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Agerbo:
Jeg har nu brugt et værktøj fra google 'webdesigner'. Måske har du lyst til at se forbedringerne på http://agerboswriter.mogensagerbo.dk/

Mener du stadigvæk, at jeg skal have fat i en god webdesigner, eller er hjemmesiden rimelig pæn nu.

Som der bliver nævnt vil jeg klart købe mig et pænt wordpress theme og sætte op - Jeg er allerede væk fra din side inden jeg reelt finder ud af om det du vil vise mig er godt eller skidt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)