Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil outsource bookingdelen af et 5 stjernet hotel - er det dig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har et lille 5 stjernet hotel på Phuket i Thailand og overvejer at outsource booking delen, dvs. booking.com, agoda.com, Flipkey, Holiday Listings, TripAdvisor og andre lignende OTA (Online Travel Agencies) kanaler, til en person med god og professionel erfaring med at opdatere, vedligeholde disse kanaler og formidle den første kunde kontakt med priser, tilgængelighed osv. mod at blive betalt 10 procent kommision af alle de bookinger der skaffes fra din side. Du skal desuden kunne opdatere og vedligeholde websitet for hotellet, eventuelt tilføre det en booking engine (WP).

Dette kan være en rigtig god indtjening for den rette person der er villig til at slibe OTA'erne knivskarpe, yde formidabel, hurtig og effektiv kundeservice over email og kontinuerligt forbedre kundeoplevelsen.

Du skal kunne skrive et godt, velformuleret engelsk og være i stand til at vise interesse og oprigtighed i dine ord, og så skal du kunne afsætte den nødvendige tid det kræver, at klare opgaven bedst muligt - jo bedre du er, desto flere penge tjener vi begge. Arbejdstid varierer fra få minutter dagligt til dage hvor du må sidder foran computeren i timevis, dag efter dag, ligeså vel som der kan være dage hvor der ingen arbejde er. Du styre selv din tid og om du ønsker at arbejde om dagen, aftenen eller om natten bestemmer du helt selv, og om du arbejder fra dit hjem eller sidder med din laptop i skødet nede på stranden bestemmer du også selv. Du skal bare have din egen computer og internet adgang, så er du kørende. Det vigtigste er at arbejdet altid bliver gjort effektivt og med interesse, og at der svares hurtigt på alle kunde henvendelser. Du arbejder struktureret, har et godt overblik og du formår at sætte både dit eget arbejde og bookingerne i fornuftige og overskuelige systemer.

Hvis du sidder og tænker, at det er noget for dig - og har du den snilde og indsigt der skal til for at klare opgaven og med stor appetit kan kaste dig over den - så skriv en email og fortæl om dig selv om dine erfaringer på 5star@ishotthesun.com. Alternativt kan du også PM mig her på Amino.

Ser frem til at høre fra dig.

Alt det bedste,

Johnny Nordentoft 

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 04:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fundet!

Tak for alle beskederne i min indboks. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)