Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Vælg Selv Udleveringssted modul for alle Post Danmark kunder!

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik VConnect til at installere modulet og alt gik smertefrit. Big Smile Modulet kan lige det som der er behov for og kunderne er vilde med Vælg selv udleverings muligheden. Kunderne er vilde med fleksibiliteten og post danmark har efterhånden differentieret priserne så voldsomt på priserne for pakkepost med omdeling og uden omdeling og i den anden ende kunden hvor fragtprisen er et stort konkurrence parameter.

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den fine feedback og rigtig god point med pris differencen.

Fra Glostrup
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 24
Fra  dress-code.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lige installeret modulet i min prestashop, super fedt modul - og så endda gratis! :D

Jeg er dog ret ny indenfor alt det her med at sende pakker og jeg er lidt forvirret omkring hvordan pakken skal håndteres, når kunden vælger denne leveringsform. Indtil nu har mine kunder kun haft mulighed for at vælge en standard Post DK forsendelse til 19-29kr alt efter vægt, uden omdeling - det vil sige at bestillinger under 1000g bliver sendt som B-brev og over 1000g sender jeg som regel som Online-pakkepost uden omdeling, hvor jeg selv printer labels ud.

Mit spørgsmål er så: Gælder denne leveringsform kun "pakker med omdeling"? Og skal man så indtaste udleveringsstedets adresse, i stedet for kundens, på sin print-selv pakkelabel?

Ja, jeg er sku næsten så forvirret at selv mine egne spørgsmål er forvirrende - hvordan får jeg sendt pakken afsted?! Det havde været rigtig lækkert hvis der var en der gad at tage mig igennem hele pakkerejsen, når en kunde bestiller via denne leveringsform.

Venlig hilsen, Tino. :D

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tino,

Gi et kald - så kan vi lige løbe "rejsen" igennem sammen. :)
Men i praksis virker Uden omdeling forsendelsen ligesom Med omdeling. Eneste forskel er at du skal oprette den anderledes i dit Pacsoft. Vores modul viser dig i backenden hvilket udleveringssted kunden har valgt. Denne info skal du så bare overføre til din Pacsoft, så skulle dit pakkelabel komme ud korrekt.

MVH og tak for de rosende ord omkring modulet :) Thomas

 

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 24
Fra  dress-code.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahaa, så tror jeg jeg er med. Der hvor bristen lå, var at jeg ikke helt havde forstået hvad der menes med "Post Danmark kunde", men man skal altså være Pacsoft medlem for at benytte modulet, og det er jeg ikke p.t - da jeg ikke har et CVR nr endnu. :) 

Men nu giver det lidt bedre mening for mig, hvordan Post DK kan vide, hvor pakkerne skal afleveres i stedet for modtagers egen adresse. Så vil jeg kigge på sådan et Pacsoft medlemskab, når jeg engang får et CVR nr. 

Mange tak for svar!

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt! :)

Du må endelig kontakte mig igen såfremt du måtte have yderligere spørgsmål.

Rigtig god dag :)

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 62
Fra  www.tojdyret.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare lige give lidt feedback videre til andre brugere - Vi har fået Vconnect til at integrerer PostDanmark vælg selv modulet på vores hjemmeside, og det fungere virkelig godt! Vores side er lavet i Wordpress med Woocommerce. Lige efter det blev installeret begyndte vores kunder allerede at vælge det frem for PostDK med omdeling. Vi har ledt efter et plugin som fungere optimalt, og det har Vconnect formået at lave.

/Jesper Knappe

Tøjdyret.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes desværre ikke at modulet er designet hensigtsmæssigt og brugervenligt.

Prøv evt at hente inspiration i Cykelpartner.dks checkout flow. Det konverterer rigtig godt.

Jeg kommer til at udvikle mit eget frem for at bruge jeres.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Prøv evt at se mit indlæg på side 2, eller se checkoutflowet på www.studiesalg.dk. 

Jeg har også måtte modificere en hel del i vconnects software af hensyn til design og performance, men det var et godt udgangspunkt.

I dag ville jeg dog nok også indbygge en cache i databasen, i tilfælde hvor Post Danmarks service er nede. Det er trist at miste salg pga ting der er ude af ens hænder.

Du er meget velkommen til at hive fat i mig hvis du vil tyvstarte med min version :-)

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lavede "egentlig" også en "Offline version", som vi i starten, solgte med modulet. Dog bliver API'en ændret/udvidet en del gang fra PostDK, hvilket betød en masse fixes og arbejde ude på kundernes hosting (tidskrævende). Derfor vi i sidste ende valgte at tage den ud af den gratis version af modulet. :)

Glæder mig meget til at se hvad du når frem til Drejer.

MVH Thomas

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)