Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Vælg Selv Udleveringssted modul for alle Post Danmark kunder!

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også modulet hos www.kaffekapslen.se og jeg er meget tilfreds...:-)

Mvh.

Morten Ravn

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget interessant :)

Virker det med onestepcheckout.com modulet ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Først og fremmest tak for spørgsmålet.

Vores moduler fungerer på et stort antal af de mange forskellige Checkout moduler som er på markedet. Bedste måde at se om det virker på dit er at hente det og forsøge at installere det.

Såfremt du løber i problemer eller har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte mig direkte på sorensen@vconnect.dk :)

MVH Thomas

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan installeres det?

Er det "bare" nogle filer der skal kopiers over i en mappe og så ind i admin delen, og slå det til ? eller skal man ind og ændre i kildekoden på ens webshop ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Super modul.. vi har allerede brugt det til flere shops.. kan anbefales..

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@KIM - KS71

Det kommer an på shopkernen du bruger - men jo i de fleste systemer er det uden behov for kodning. Det kan dog afvige en smule såfremt shoppen har en meget "custom" checkudproces. Der går vi tit ind og assisterer med installationen.

Hvilken Shopkerne bruger du?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

vconnect.dk:

@KIM - KS71

Det kommer an på shopkernen du bruger - men jo i de fleste systemer er det uden behov for kodning. Det kan dog afvige en smule såfremt shoppen har en meget "custom" checkudproces. Der går vi tit ind og assisterer med installationen.

Hvilken Shopkerne bruger du?

Jeg bruger Magento 1.8.1 og så med onestepcheckout.com modulet for en nemmere betaling for mine kunder. Jeg har problemer med det "valgfri afhentning" modul som jeg bruger nu, og kigger efter et andet og gerne gratis.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hent vores modul og skriv til mig hvis du har problemer med installationen. Så kigger vi lige på det sammen.:)



Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv lige implementeret det i min egen webshop for en måneds tid siden :-)

Det er et udmærket modul, men kræver lidt modificering hvis ikke man kører i en af de understøttede webshops, men fx på egen platform. Udover at rette nogle bugs, gav jeg også designet en overhaling til et mere bootstrap-linet layout.

Hvis der er nogle interesserede i at få fat i min opdaterede version, kan i bare hive fat i mig. Find kontaktoplysninger på www.easify.dk :-)

Sådan ser min version ud:

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super spændende løsning. Altid interessant at se gode udvidelser. :)

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)