Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Vælg Selv Udleveringssted modul for alle Post Danmark kunder!

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Post Danmark kunde kan du nu gratis få Vconnects Vælg Selv Udleveringssted modul til din webshop.
Går du glip af portodifferencen mellem med- og uden omdeling? Eller ønsker du "bare", at give dine kunder mulighed for, at vælge deres eget udleveringssted direkte fra din checkout side?
På nedenstående links kan du se om din Webshop-platform er på listen over eksisterende og gratis moduler, og hvis den er, kan du bestille dit modul samme sted:
http://www.postdanmark.dk/da/Logistik/netbutikker/vaelg-selv-udleveringssted/Sider/Vaelg-selv-udleveringssted.aspx#tab3
eller

http://vconnect.dk/bestil/

God fornøjelse med modulet. :)

Tilbyder du allerede levering til udleveringssteder på din webshop?

Vælg Selv Udleveringssted.

  • Ja (28,9%)
  • Nej, det har ingen interesse (15,8%)
  • Nej, men jeg overvejer det (55,3%)
  • Totalt antal stemmer: 38
  • Afstemningen slutter: 12/03/2288
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop installeret dette gratis modul på min Magento-shop. Det gik ganske smertefrit og var hurtigt at sætte op :)

Kan anbefales til andre :-)

Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kørt med modulet i et par måneder nu, er meget tilfreds med funktionaliteten.
Kunderne har spurgt efter det, og det virker til at dække deres behov for fleksibilitet.

Jeg var ikke helt vild med udseende af standard modulet, men vConnect kunne modificere det, så det passede bedre ind i min bestillings side, uden at det skulle koste alt for meget.

Der var nogle enkelte komplikationer, men det blev løst og jeg er fuldt ud tilfreds nu, både med modulet, og det færdige resultat som vConnect har leveret.

Er man i forvejen kunde hos Postdanmark, kan jeg ikke se nogen grund til ikke at slå til her :)

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en fornøjelse at levere :)

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

www.santashop.dk

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Modulet er lige pt. optimeret til WEB og IPad. Nogle webshopkerner har også MobilVersion. Hvilken Webshopkerne bruger du? Kan du evt. send link til din shop, så kan jeg lige tjekke. :)

mvh thomas

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører med Opencart, men mit checkout modul er et plugin der klarer hele checkout processen på én side.

www.santashop.dk

www.santashop.dk

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER Webshop - kommer jo helt i julehumør igen! :)

Du kan sagtens bruge modulet på dit site - vi har installeret dette på en del OpenCart løsninger med Responsiv Themes! :)

MVH Thomas

Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Thomas! Her i vi næsten i julehumør hele tiden :-)

Vi er igang med en designopdatering af shoppen, så vi kigger lige på modulet ved samme lejlighed.

Mvh. Pernille

www.santashop.dk

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER! Spændende med Designudvidelserne - glæder jeg mig til at se når det kommer live. 

I skal være velkommen til at kontakte mig hvis i får problemer eller har yderligere spørgsmål. :)

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)