Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender "LETMOMS.DK"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender/bruger LETMOMS.DK herinde? 

Hvis ja, så er der nogen plusser minusser....?

MVH

UA

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kender det ikke, men synes det virker ret primitivt at ordne regnskab i Excel, når vi skriver 2014.

Prøv at tage et kig på Dinero i stedet - Det er også gratis. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden jeg vil hænges op på det, mener jeg også at det er i mod loven at føre regnskab i excel, hvis du skal indberette det. 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gustav Gade:
mener jeg også at det er i mod loven at føre regnskab i excel, hvis du skal indberette det.

Mod loven er det ikke - men det kan som med blandt andet Dinero være svært (eller umuligt) at opfylde lovens krav. Men det er en helt anden og ikke mindst gammel diskussion.....

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Gustav Gade:

Uden jeg vil hænges op på det, mener jeg også at det er i mod loven at føre regnskab i excel, hvis du skal indberette det. 

Mvh Gustav

Man må føre sit regnskab på en ternet blok med blyant hvis det er det man har lyst til.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

men man kan også sige, at ternet blok og blyant og excel ikke vil være voldsomt godt til selskaber med klart større krav til transaktionsspor - mens det går bedre i personlig virksomhed der ikke har samme krav til årsregnskab

john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

men man kan også sige, at ternet blok og blyant og excel ikke vil være voldsomt godt til selskaber med klart større krav til transaktionsspor - mens det går bedre i personlig virksomhed der ikke har samme krav til årsregnskab

john hannover

John - Ikke helt korrektWink

Bogføringslovens bestemmelser gælder for alle regnskabspligtige virksomheder, uanset form.

Excel kan udmærket anvendes, men det kræver følgelig, at alle transaktioner (transaktionssporet) kan findes.

Tonny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er med på det lovligt kan gøres - men også at det ikke er helt godt til et selskab type aps hvor der kan rettes tilbage i bogføring i både excel og blyant lige som man meget let får problemer med dobbeltbogholderiet over til status.

Lovligt ja da, men ikke helt godt i forhold til at man kan få regnskabsprogrammer der både hjælper med dobbeltbogholderi på nem måde, holder let rede på moms, og alt andet lig giver en lettere oversigt når det noget mere komplicerede årsregnskab skal ind, i forhold til er lille personlig virksomhed med et måske mindre kompliceret regnskab. Men Ja, lovligt skam

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)