Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læserudskæring af tynde plastikplader

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogle som kender nogle, der kan hjælpe med laserudskæring af plastplader. Vi snakker en diameter på omkring 16-20 cm. og plastpladen må max være 1 mm. tygge, og gerne tyndere hvis sådanne noget findes?

Til og starte med skal jeg bruge 20 stk. og hvis de lever op til aftale om pris og kvalitet, så kommer der flere og stører ordrer.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du skriver godt nok laserskæring. Alligevel vil jeg henvise dig til: http://www.aquacut.dk/

Tag en snak med dem, hvis du er interesseret.

MVH

Johnny

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også vælge vand til udskæring af plast. Det kommer selvfølelig an på hvilken type plast det er? Er det krystallinske eller amorfe plast type?

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved helt ærlig ikke så meget om laser vs vand. Jeg ved bare, at jeg skal have udskåret noget plast/ eller andet hårdt materiale.

Pladerne skal have en diameter på omkring 18 cm. og i en tykkelse af 1mm eller tyndere.

Jeg skal have bestilt et prøve parti på omkring 20 stk., og hvis kvalitet og pris hænger fornuftigt sammen, så vil der hurtigt komme flere og større ordre.

 

Tak for de to forslag, jeg kontakter dem sener.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også tage en snak med autogen. http://autogen.dk/produkter/flammeskaering.html .

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sejersen Leerbeck:

Jeg ved helt ærlig ikke så meget om laser vs vand. Jeg ved bare, at jeg skal have udskåret noget plast/ eller andet hårdt materiale.

Pladerne skal have en diameter på omkring 18 cm. og i en tykkelse af 1mm eller tyndere.

Jeg skal have bestilt et prøve parti på omkring 20 stk., og hvis kvalitet og pris hænger fornuftigt sammen, så vil der hurtigt komme flere og større ordre.

 

Tak for de to forslag, jeg kontakter dem sener.

Det lyder lige nu som prototype arbejde - mit forslag er at kontakte et af FabLabs'ne

De har alle mindre laser skære faciliteter - der ligger mindst tre på Sjælland/et i Odense.

De er gratis at bruge bortset fra materialer, og du kan få gode input.

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan tage kontakt til Autogen, de er eksperter indenfor laserskæring og flammeskæring. Har selv brugt dem ved flere tilfælder, her et link : http://autogen.dk/produkter/flammeskaering.html .
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk at spørge efter startomkostningerne!

Johnny

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)