Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god foredragsholder ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thrane:
Tak for alle svar jeg kigger løs tror Thorborg er faldet af på den siden han ikke svare :)

Fordi han ikke har svaret dig, behøver vel ikke at sige noget omkring personen er "faldet af".

Det er der sikkert mange årsager til, har du tænkt over det ??? Wink

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu spørger jeg meget nysgerrigt, men hvorfor lige Bubber? Hvad er det han kan tilbyde som foredragsholder til mindre og mellemstore virksomheder, andet end at være vært i et badekar? Smile 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:
Nu spørger jeg meget nysgerrigt, men hvorfor lige Bubber? Hvad er det han kan tilbyde som foredragsholder til mindre og mellemstore virksomheder, andet end at være vært i et badekar? Smile 
 Yes

Men trådstarter Kim Thrane hiver nok en kanin op fra sine tryllerier i det fynske.  

Han er vist lidt af en "mirakelmager" Wink

Hvad med Susi og Leo

Eller Kaospiloterne.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kim Thrane:
Tak for alle svar jeg kigger løs tror Thorborg er faldet af på den siden han ikke svare :)

Fordi han ikke har svaret dig, behøver vel ikke at sige noget omkring personen er "faldet af".

Det er der sikkert mange årsager til, har du tænkt over det ??? Wink

jeg fik svar igår og også en undskyldning fordi det tog så lang tid.  har du noget konstruktivt at bidrage med IB ? eller kender du ikke nogen ?

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:

Nu spørger jeg meget nysgerrigt, men hvorfor lige Bubber? Hvad er det han kan tilbyde som foredragsholder til mindre og mellemstore virksomheder, andet end at være vært i et badekar? Smile 

Det er et fair spørgsmål :)

Jeg har efterhånden været til rigtig mange foredrag og Bubber er bare PÅ, Super ÆRLIG, humoristisk og optimistisk.  Men enten kan man lide ham eller ikke... men tror da de fleste af mine kunder bliver glæde for den oplevelse han giver en. Han er Fantastisk.

Positivitet og livsglæde

Få det bedste ud af livet… du vælger selv. Et åbent og ærligt foredrag, en peptalk I at bevare sindet åbent og holde fast i evnen til at glædes over både store og små ting i hverdagen. Udstråler vi en positivitet, kan det ikke undgå at smitte af på hele vores liv – både I det private og arbejdslivet. Udfordringerne på vores vej er med til at vise nye veje og lukke op for spændende muligheder, når vi møder verden og andre mennesker åbent og fordomsfrit.

Bubber er om nogen i dette land kendt for sin enestående evne til at turde være nysgerrig, gå nye veje og overskride sine grænser. I dette foredrag fortæller han, hvad der giver ham modet til at turde vælge udfordringerne, og hvordan vi alle kan arbejde bevidst på at holde fast i positivitet og livsglæde. Om at turde være et ordentligt menneske!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Thrane:
interessante danske foredragsholdere

????

Du skal nok være mere præcis? Hvad opfatter DU (og ikke mindst dine kunder) som interessant? Du kan da ikke forvente et fornuftigt svar på det spørgsmål.

Hvem er målgruppen?

Hvad handler event'en om?

Hvad skal deltagerne 'have med hjem'?

Hvis du stiller et ordentligt spørgsmål, får du garanteret nogle fornuftige svar. Men når du ikke stiller målrettede spørgsmål kan du heller ikke forvente brugbare svar.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Kim Thrane:
interessante danske foredragsholdere

????

Du skal nok være mere præcis? Hvad opfatter DU (og ikke mindst dine kunder) som interessant? Du kan da ikke forvente et fornuftigt svar på det spørgsmål.

Hvem er målgruppen?

Hvad handler event'en om?

Hvad skal deltagerne 'have med hjem'?

Hvis du stiller et ordentligt spørgsmål, får du garanteret nogle fornuftige svar. Men når du ikke stiller målrettede spørgsmål kan du heller ikke forvente brugbare svar.

MVH

Kirsten

Jeg har da ellers takket for de mange gode forslag det har sat en masse tanker igang og jeg ved godt hvad jeg vil give mine kunder, men jeg ville gerne have nogle friske indput og det har jeg fået.

Det er rigtig fine svar jeg har fået og jeg er meget tilfreds.

ha' en god aften

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Jer, som ikke kan tåle hinandens indlæg, vær rar at tage jeres indbyrdes mellemværende et andet sted end i debatten.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg ved ikke om din kommentar henviser til mig - hvis det er tilfældet, skyldes det nok en misforståelse.

Trådstarter efterspøger 'interessante danske foredragsholdere'. Det er et meget bredt spørgsmål, og min kommentar var faktisk et forsøg på at kvalificere debatten. Jeg har overhovedet intet mellemværende med trådstarter, men et kvalificeret spørgsmål giver bedre sver.

Et svar på trådstarters spørgsmål kunne være undertegnede - jeg er en glimrende (og efterspurgt) foredragsholder inden for et snævert område, og det er nok ikke det der efterspørges.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten. 

Nej, det var ikke rette til dig.

Debattråden blev anmeldt, og de mest kradse indlæg er fjernet, så tråden forhåbentligt kan holdes på sporet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)