Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre navn og branche på CVR, kan man det ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg går og leger lidt med tanken om at stoppe min virksomhed og oprette en ny, men der faldt jeg så over jeg kan ændre det hele.

Men er det en god ide ?

Det er noget helt andet jeg vil lave, da jeg ikke er bygget til papirnusseri osv, skal jeg sgu ud og bruge hænderne og hovedet, det ander er for kedeligt, og der sker for lidt ;)

Men som sagt.. er det en god ide "bare" at ændre det og køre videre på ny branche ? eller kommer der nogle ting man lige skal tage hensyn til såsom skat osv ?

Mvh
Christian

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om der kan være nogen fordele ved at stoppe og stoppe en enkeltmandsvirksomhed, men det er ihvertfald nemt at få ændret navn og branche via "Ændre virksomhed" på virk.dk, og så bare køre videre. Det ville jeg gøre.

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  OBUZI Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

... enig med d'argo. Det skulle ikke være et problem at ændre både navn og branche vha. ændringsblanketten

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ikke andet, er det så muligt at oprette endnu et CVR til en nr2 virksomhed, når begge skal være Enkeltmandsvirksomheder ? På den måde kunne jeg beholde det ene, og starte op med det andet og senere hen bestemme mig for om det er noget eller ej ?

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)