Vi prøvede Finch efter at deres telefonsælger var meget overbevisende. Jeg var fra starten af meget skeptisk ang. deres strategi, men ville give dem en chance. Vi investerede mere end ellers for deres kampagne, men kunne hurtigt se at det kun var spild af penge og tid. Jeg forsøgte at opsige abonnementet efter kort tid og forslog at betale for de få dage vi havde brugt det, men de insisterede på at vi betalte for hele måneden, selvom vi var meget utilfredse og allerede havde mistet, for vores forhold, mange penge på deres i mine øjne latterlige kampagne. Det stod godt nok også i kontrakten, at abonnementet først kunne opsiges i slutningen af måneden, fint nok, men en måned senere, efter abonnementet var opsagt, og efter en måned hvor vi ikke har hørt noget fra dem, får vi så en ny regning fra Finch! |
Hej
Det har fungeret for os. Og jeg syntes ellers at jeg vidste en del om AdWords, men dem fra Finch lærte mig en hel del. Prøv evt. deres gratis Audit analyse hvis du er i tvivl. Det er den mest dybdegående analyse jeg har set på søgeordsniveau. Og vi havde masser af hands-on på vores account. De har et helt Roadmap som de ruller ud i samarbejde en. Performance var god, men det er klart at de ikke kan skabe revolutionerende resultater måned efter måned.
Men hvis du har styr på PLA kampagner, Search Kampagner, Display kampagner, Re-marketing for Search kampagner og mobil kampagner og sætter individuelle bud ud fra omsætningen i forhold til omkostningen på søgeordet, så kan man godt leve uden Finch.
Jeg er dog af den overbevisning at det gælder om at teste nye ting, da vores branche bevæger sig meget hurtigt og det er svært at følge med, med gammelt manuelt arbejde.
Og til alle de andre som bare skriver dårlige ting, I skulle skamme Jer! Er det virkelig det ansigt/niveau som middelmådige Eshops og webbureauer ligger for dagen?!
Fortæl os hvad i gør anderledes end Finch - så vi kan få en konstruktiv dialog omkring forbedring af vores eshops AdWords performance. Det er vel vores fælles mål.
Nyd dagen, (nogle har fortjent det) :)