Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf mangler resultater fra google.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har installeret dette SEO i min wordpress installation. : 

Yoast WordPress SEO

Hvis jeg skriver ' Fotograf fredericia ' på google kommer min side ikke frem, hvorfor ikke ? 
Hvordan kan jeg gøre sådan at min side hitte på google?  

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Hvornår har du skrevet det? :) For det kommer ikke frem på Google, sådan lige med det samme... Der kan sagtens gå en uge før det sker... Måske endda endnu længere tid, i nogle tilfælde...

Vh,
Superdragen

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side har været oprette længe, men det var først igår jeg aktiveret det der SEO plugin. 
Min side er : www.cbphotos.dk  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En af grundene kunne være at "fotograf fredericia" ikke figuere nogle steder på siden f.eks.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
Min side har været oprette længe, men det var først igår jeg aktiveret det der SEO plugin. 

Det er ikke noget magic trick at aktivere det plugin. Det gør det blot nemmere at styre det der kommer i søgeresultaterne.

Din linkprofil har (ifølge MajesticSEO) 5 backlinks fra én kilde. Der er sikkert flere, men de 5 har den i hvertfald fundet. Det er ikke særlig meget, og næppe noget der rykker i Google. Så prøv at skaf nogen links og så ellers giv det noget tid.

Noget andet jeg tror kan have en del i skylden er, at der er lige præcis nul tekst på din forside.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy : Så vidt jeg har forstået skal fotograf fredericia ikke nødvendigvis stå lige efter hinanden for at google kan finde det. ?  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Din side mangler tekst.

Min erfaring er at der skal ca. 50+ artikler til for at få en god placering i Google og så skal du være aktiv på siden.

Du bruger et stærkt bloggingværktøj, WordPress; har du overvejet at starte en blog/galleri hvor du viser dit arbejde og skriver lidt tekst til hvert billede?

Du kan kombinere blogging med AdWords og promovere dine blog på Facebook og LinkedIn til dit netværk. Det vil helt klart give mere aktivitet og en bedre placering.

En god placering i Google komme man ikke sovende til - det er hårdt arbejde ;-)

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Jeg har installeret dette SEO i min wordpress installation. : 

Yoast WordPress SEO

Hvis jeg skriver ' Fotograf fredericia ' på google kommer min side ikke frem, hvorfor ikke ? 
Hvordan kan jeg gøre sådan at min side hitte på google?  

Hej

tilmeld dig til vores gratis semianr så giver vi dig en masse tips og triks

http://marketing-manager.dk/seminar-seo/

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Erik Back:

Du bruger et stærkt bloggingværktøj, WordPress; har du overvejet at starte en blog/galleri hvor du viser dit arbejde og skriver lidt tekst til hvert billede?

Du kan kombinere blogging med AdWords og promovere dine blog på Facebook og LinkedIn til dit netværk. Det vil helt klart give mere aktivitet og en bedre placering.

Erik: Tak for de gode råd; jeg har også svært ved at gøre min webshop kendt.

Jeg har en gratis blog på WordPress, er det godt nok, eller skal jeg opgradere til en betalings-blog?

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bødker:

Jeg har installeret dette SEO i min wordpress installation. : 

Yoast WordPress SEO

Hvis jeg skriver ' Fotograf fredericia ' på google kommer min side ikke frem, hvorfor ikke ? 
Hvordan kan jeg gøre sådan at min side hitte på google?  

Hej, 

Man kommer ikke bare på første side ved, at installere dette plugin. Det kræver som regl mere end det. 

Du skal være velkommen til, at smide en mail til sr@rohdemedia.dk eller give et kald til 26 33 44 95, også kan vi få en lille snak om, hvad der mere skal til, og hvad du selv kan gøre.

-Simon 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)