Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til leverandører i Asien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i gang med at opstarte en virksomhed, og skal i den forbindelse finde nogle leverandører af de produkter jeg søger i Asien. Jeg har kontaktet de danske ambassader rundt omkring i Asien og indtil videre skal jeg betale ca. 15k dkr for en liste hvilket jeg syntes er en ret høj pris så derfor prøver jeg herinde. Er der nogen her på Amino der har nogle gode kontakter til dette formål, eller evt nogle gode forslag til hvordan jeg selv kan finde samt kontakte leverandører i Asien?.

Jeg er fuldstændig grøn på området, så kom endelig med input i forbindelse ting man skal være bevidst omkring eller lign, det vil der blive sat stor pris på.

Jeg vil gerne holde produkterne for mig selv, men uddyber selvfølgelig i en privatbesked hvis det kræves.

Smid endelig spørgsmål hvis i har nogle.

Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Alex.

I have a group of producers in Asia for many things. Although new in DK ( .dk website still being developed), my family has been in this business for many years in both Asia and North America. 

Depending on what it is you want produced, maybe I can help?

My company is just starting in DK/EU and the idea is to import the items cheaper through my company directly.

This will cut costs for you and lessen the hassle should the items have any inconsistencies.

I am also traveling to Asia late next month for a series of meetings with suppliers for my current existing orders. 

I could perhaps squeeze you in? Let me know.

Write to: thestockroom@email.com

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Jeg har været ansvarlig for at finde og indkøb en bred pallette af produkter hos en af Danmarks største grossister, og sidenhen beskæftiget mig med produktion og indkøb af procesudstyr til fødevareindustrien i asien, så kender lidt til de forskellige udfordringer.

Send mig et tlf nummer på mail.nbbn@gmail.com så kan vi snakkes ved.

Mvh

Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mage forskellige muligheder for at finde leverandører i Asien, Du kan evt. kontakte de respektive landes ambassaders handelsafdeling i Danmark, de hjælper normalt gerne med at finde leverandører.  Alternativt muligheder kunne være:

Seriøse Indkøbs guides som f.eks www.Kompass.com

Internationale fagmesser.  

Fagblade.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Asien er stor, ja en hel verdensdel, det er ret svært at hjælpe når du ikke fortæller hvad du vil og tilbyder (mængte)  :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Hvis du forsat søger efter en som kan hjælpe dig med at skabe kontakt til leverandører i Asien der kan producere de produkter som du søger, så er jeg interesseret i at høre lidt mere og se om jeg måske kan hjælpe dig.

Jeg har i 15 år haft arbejdet med import af forskellige produkter fra Kina, Vietnam, Indonesien, Thailand og Japan til en af DK største detail firmaer. De sidste 3 år har jeg boet og arbejdet i Kina og har eget sourcing firma hvor jeg i samarbejde med et par kinesiske tidl. kollegaer, har et større netværk med kontakt til mange forskellige fabrikker og tradere.

Send mig en mail på steen@segoconsult.com hvis du er interesseret i at snakke lidt nærmere omkring dine projekter.

Mvh

Steen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)