Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opstartet hjemmeside (tøj mærke)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Jeg ville utrolig gerne have noget feedback på min side www.abov.dk  som jeg har haft oppe, at køre i snart 2 uger! 

Alt kritik bliver taget imod med åbne arme!

Vh Frederik 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Umildbart en ret fin side. Men har lige nogle punkter som du bør overveje. 

1. Centrer din menu og logo linje sammen med indholdet på siden i midten. 

2. Få en dankort aftale, istedet for PayPal aftalen. (Ved godt det er dyre i starten, men er svært at få folk i Danmark til at handle med PayPal)

3. Overvej kraftigt om de animationer i bunden er nødvendige, til at starte med syntes jeg selv det var meget cool, men efterhånden som man går lidt rundt på siden, kan det godt blive lidt for meget i længden. 

Ellers fin side, og held og lykke :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tusind tak! :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  ECAS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give Jimmi ret i det med animationerne. Derudover synes jeg ikke at menu linien skal følge med ned når man scroller. Måske når i på et tidspunkt har flere forskellige varer i kan linke til, men lige nu er den bare lidt i vejen.

Derudover er søgefeltet lidt overflødigt til så relativt lille et site.

Ellers ser det jo lækkert ud :)

Lars Brenne / Partner / ECAS Excel Consulting

www.ecas.dk / + 45 22 99 77 40 / lb@ecas.dk

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode relevante pointer! 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at få ændret ord som Submit, showing, Your shopping cart og Address til danske. Når man smider en t-shirt i kurven, så står der "has been succesfully added to your cart" - det skal selvfølgeligvis ændres. Hvis man vil fjerne et produkt fra kurven, så kommer der en lille popup, hvor der står "Remove" i denne.

Under "Om os" burde du få nogen til at læse det igennem og få det rettet til. Det er lidt rodet. Derudover synes jeg du burde fjerne det med, at jeres t-shirts er anderledes. De er jo ganske normale og designet er ikke noget specielt. Jeg synes du bør fokusere mere på, hvad fremtiden for mærket byder på.

Når man vil læse mere om fri fragt, så bliver man bare smidt ind på "Om os". Hvis du ikke har en underside omkring fri fragt, så fjern det at man kan læse mere om det.

I bunden står "Om os" og "Kontakt" under både Kollektioner og Kundeservice. Det bør ikke står under Kollektioner.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt! Forsæt gerne! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)