Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail notifikationer fra Amino?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg oplever en del forsinkelse (og endda manglende) mail notifikationer om nye indlæg eller private beskeder for tiden.

Er jeg den eneste der oplever dette eller er der grundlæg for at skrive til support?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Jeg oplever en del forsinkelse (og endda manglende) mail notifikationer om nye indlæg eller private beskeder for tiden.

Ja her er det lige omvendt. Jeg kan sagtens modtage flere mail om samme indlæg. Og nogle gange får jeg 2 mails om et indlæg jeg selv har lavet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Ja her er det lige omvendt. Jeg kan sagtens modtage flere mail om samme indlæg. Og nogle gange får jeg 2 mails om et indlæg jeg selv har lavet ?.

Det har jeg også oplevet nogle gange - men det er næsten værre at mangle notifikationerne; jeg synes det er uheldigt at potentielle kunder oplever en langsom eller manglende respons på forespørgsler. Jeg ved godt at jeg selvfølgelig kan kontrollere Amino lidt oftere for at undgå det, men jeg må nok erkende at jeg selv har en hvis forventning om at disse notifikationer burde virke. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også oplevet det her på det sidste.. modtager mine daglige 'alerts' - dog er de forsinket 3-4 timer, og hvis nogle svare på et indlæg, der får jeg sjældent en mail om der er svaret, hvilket er ret nedern :D

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilgengæld flere gange oplevet at afmelding af email notifikation i en tråd ikke virker. Så det virker som Amino har et generelt problem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)