Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad har skat lov til

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
For at vende lidt tilbage til trådstarters spørgsmål " Hvad har skat lov til " Så kan de faktisk tillade sig rigtig meget mere end de fleste kan forestille sig.
Jep - og det finder jeg noget bedre end det rene wild-vest - men det skal vi da ikke nødvendigvis være enige om. Man elsker wild-west og gir pokker i at betale til det samfund de i andre sammenhæng punker for manglende støtte

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jep - og det finder jeg noget bedre end det rene wild-vest - men det skal vi da ikke nødvendigvis være enige om. Man elsker wild-west og gir pokker i at betale til det samfund de i andre sammenhæng punker for manglende støtte

Jeg bliver nød til at spørge dig hvem det er du mener der " punker det samfund " Og ikke vil betale til samfundet ?. Der er mig bekendt ingen i denne tråd der har givet udtryk for at de ikke vil betale skat ?. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Jeg bliver nød til at spørge dig hvem det er du mener der " punker det samfund " Og ikke vil betale til samfundet ?. Der er mig bekendt ingen i denne tråd der har givet udtryk for at de ikke vil betale skat ?. 
Tjo - men hvis man er så hulens bange for at staten kan kigge i ens bankkonto og man vil gøre meget for at undgå det og dermed gøre skattesnyd nemmere - så synes jeg vel det er nærliggende.

Jeg er ikke voldsom glad for overvågning men tror slet ikke skat i moderne tider kan fungere uden, sværere er det ikke - og med børn og børnebørn der er i systemet synes jeg det er ret fedt hvis folk betaler deres skat så jeg JEG ikke skal betale for snyderne

Det er for mig ikke så meget det med om skat kan se min konto - og jeg har masser af forslag til Lars Lykke hvis han en dag ikke er ude og shoppe for ændret skattesystem - men samlet - ja så er det afgørende at vi betaler den skat vi skal - og det gør vi ikke hvis ikke skat har ret til at kigge os over skulderen vil jeg PÅSTÅ

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jeg er ikke voldsom glad for overvågning men tror slet ikke skat i moderne tider kan fungere uden, sværere er det ikke

Tænk bare hvis grækkerne havde gjort dette for 30 år siden og frem!

Mvh

Stig 

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile ja da vi var på en græsk ø senest ville de ikke tage kreditkort på halvdelen af restautanterne  helt enkelt for at al omsætning skulle være sort

Vi vadede videre til den der tog mig mastercard- men hvordan man vil drive et land med togdrift og pension, med så tossede forhold - aner jeg ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John - jeg tror det som Michael - og sikkert de fleste andre - opponerer imod, er SKATs udvidede beføjelser, og IKKE MINDST deres seneste benyttelse heraf:

Jeg personligt er blevet lukket af SKAT i begyndelsen af 2008, og sigtet for alskens uhyggeligheder. Jeg er stadig - altså efter mere end seks (6) år efter stadig sigtet.

Det skal dog siges at alle sigtelser undtaget en enkelt (og ganske lille og undseelig fejl) på nu værende tidspunkt er frafaldet.

Så det store spørgsmål er egentlig: Hvordan skal man opretholde retssikkerheden ho folk (læs gerne iværksættere) når man som person risikere en langvarig sigtelse, som selvfølgelig også koster ægteskab, hus og hjem, alle aktiver og lidt til, et hav af registreringer både i det offentlige og private, en problemfyldt opvækst for eventuelle børn, osv., osv.

Jeg forstår trådstartes bekymring over SKATs gøren og laden, og mener netop vi skal starte med at være bekymret her.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Tjo - men hvis man er så hulens bange for at staten kan kigge i ens bankkonto og man vil gøre meget for at undgå det og dermed gøre skattesnyd nemmere - så synes jeg vel det er nærliggende.

Jeg har lidt svært ved og forstå dig når du mener at fordi man er bekymret over skats adgang til ens konto så er man også automatisk skattesnyder ?. Jeg vil så gerne høre dig om hvem du mener der skal kontrollere hvad skat stiller op med de oplysninger ?. Når man nu tænker på hvad nets bruger oplysningerne til for tiden kan man jo hurtig blive nervøs.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bennie Larsen:
Jeg forstår trådstartes bekymring over SKATs gøren og laden, og mener netop vi skal starte med at være bekymret her.

Jeg er fuldstændig enig med dig. Mit sidste møde med skat viste også at de var klar til at sætte sig ud over domstolene her i landet. Så min respekt for dem kan også ligge på et meget lille sted.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Så min respekt for dem kan også ligge på et meget lille sted.

Kan kun være enig...

Efter den behandling jeg har fået af vores "fælles serviceorganisation", så skal de "oppe" sig meget hvis jeg skal blive glad for at betale skat i fremtiden. Og det burde vi jo alle i bund og grund være glade for

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

helt uenig og dropper derfor ud af tråden

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)