Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print af plakater - 50-100 pr. måned

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I forbindelse med min webshop www.wordwalls.dk søger jeg en der kan stå for selve produktionen/print af plakaterne. Det er ideen at plakaterne skal printes efter bestilling, hvorfor der vil være tale om mindre opgaver på 2-3 stk. pr "gang". Det vil være størrelserne 50x70 og 70x100cm, ca. 200g/m2 og meget gerne mat. 

Nogle der kan komme med nogle gode bud?

/Henrik

Wordwalls.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Nu spørger jeg meget nysgerrig, men hvorfor ikke bare bestille et større parti hjem af hver plakat og have liggende på dit lager, denne løsning vil være meget billigere, nemmere og du har meget større chance for at finde en leveredør af plakaterne. Som jeg har forstået af hvad du skriver, minder denne løsning om dropshipping og jeg tvivler på at der er nogle leverandør af plakater, der føre dropshipping. Smile

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit "problem" er at det først og fremmest er et fritidsprojekt. Det er derfor ikke noget jeg kan og vil investere store summer i. For det andet er det noget som først skal testes. Jeg ved ikke om der er et marked for mine plakater, så vil hellere køre en form for dropshipping med lav avance, og så på sigt opbygge lager på de produkter jeg sælger forholdsvis mange af. Det kan jo godt allerede nu lade sig gøre at få printet plakater i mine størrelser enkeltvis, til en pris hvor jeg stadigvæk mener at der er en ok avance, så det jeg er på udkig efter er en der tilbyder noget lignende, bare til lavest mulige pris.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Du er velkommen til at kontakte mig på 21207133
har en del muligheder ang. plakattryk se også vores hjemmeside
www.plakat-print.dk

Mvh

Thomas Nielsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik...

Vi laver for flere forskellige kunder som gør i samme forretningsmodel som du efterspørger...

Proceduren for printprocessen kan laves efter dit ønske...

Du kan se priser og flere informationer her:

https://www.fotobog.nu/billeder-og-print/fotoprint

Mvh

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kim Jensen:

Hej Henrik...

Vi laver for flere forskellige kunder som gør i samme forretningsmodel som du efterspørger...

Proceduren for printprocessen kan laves efter dit ønske...

Du kan se priser og flere informationer her:

https://www.fotobog.nu/billeder-og-print/fotoprint

Mvh

Com'on...Du skriver i et indlæg, der er 3 år gammelt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, var ikke opmærksom på indlæggets dato... Er ny herinde... Holder øje fremover... Tak for heads up ☺️

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)