Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at købe instagram followers?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger- kan det betale sig at købe IG followers? Vi er et nyopstartet firma og har pt meget få (ligeledes med facebook).

Vil det være en ide at købe lidt (bare så det ser ud som om man har lidt følgere)??

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej. De fleste hvis ikke alle vil være indonesere, indere og andre falske inaktive kontier som ikke vil have interesse i dit produkt. På FB er det specielt dumt, da ens opslag kun når ud til en procentdel. Hvis halvdelen af disse går til de inaktive kontier, er der tabt en del allerede der.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

butterflies:
(ligeledes med facebook).

Hvis du kunne være interesseret i et opslag på min facebook side med 80.000 følgere+ så smid mig en mail, det er dog ikke gratis, men fungere LANGT bedre end falske brugere :-)

fbreklamer@gmail.com

Emil

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lad være - skaf jer nogle rigtige followers, som interessere sig for jeres produkter og som I kan fastholde som kunde eller få som kunde. 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Emilborg:
Hvis du kunne være interesseret i et opslag på min facebook side med 80.000 følgere+ så smid mig en mail, det er dog ikke gratis, men fungere LANGT bedre end falske brugere :-)

Syntes du ikke at du er lidt for aggressiv med det der? Dine følgere skrider hvis de bombes med reklamer.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jonas:
Syntes du ikke at du er lidt for aggressiv med det der? Dine følgere skrider hvis de bombes med reklamer.

Overhovedet ikke. Der er en grund til jeg har 80.000+ og ikke 1000. Jeg styrer selv hvad der postes, og sorterer i mine reklamer og opslag. Det skal du slet ikke bekymre dig om.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Emilborg:
Det skal du slet ikke bekymre dig om.

Jo, de vil gerne have lifehacks og andet sjovt. Men det er nu mest fordi jeg er træt af at se du hijacker tråde ved at tilbyde folk på flæng at kaste penge i et opslag til folk der sikkert ikke har interesse i et produkt/service alligevel.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Jonas:

Emilborg:
Det skal du slet ikke bekymre dig om.

Jo

Nej.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Helt enig. Og er i øvrigt også enig i at man skal holde sig LANGT væk fra at købe sig til likes. Det gælder alle sociale sider!. Tag den tid det tager at opbygge likes fra rigtige og interesserede kunder..... det betaler sig i længen. Det andet kan ødelægge din forreting, inden du overhovedet er kommet i gang.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:
Hvis du kunne være interesseret i et opslag på min facebook side med 80.000 følgere+ så smid mig en mail, det er dog ikke gratis, men fungere LANGT bedre end falske brugere :-)

 

Dette har intet med Instagram at gøre

og det har i øvrigt intet værdi når det er falske facebook likes

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)