Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept til jer der søger leverandører, distributører, grossister mm.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg vil nu introducere jer for et nyt koncept, som mange af jer muligvis i fremtiden vil kunne få meget gavn af.

Men først...

Jeg er en ung iværksætter, som i meget lang tid har kunnet åbne for amino.dk og se alverdens forretningsfolk, webshopejere og ikke mindst mig selv på jagt efter leverandører, distributører, grossister osv. Min omgangskreds har også været ivrig efter at komme i kontakt med folkene bag deres produkter.

Derfor satte jeg mig for at undersøge markedet efter søgemaskiner med fokus på leverandører, distributører mv., men uden held. Jeg er muligvis ikke den mest opmærksomme, men jeg har ikke kunnet finde en såkaldt søgemaskine

Så nu har jeg udviklet et website (jeg er ungdomsprogrammør), som i bund og grund gør leverandører, distributører og grossister MERE synlige på nettet. Siden er i en betaudgave og har langt fra nok indhold til, at den kan hjælpe alle, som har brug for hjælp. Der er helt sikkert mange ting, som skal laves om eller tilføjes til siden, men først vil jeg bare gerne høre jeres tanker og ideer omkring mit koncept.

Jeg har stadig nogle problemer med at komme ud til mine B2B-kunder og fange deres interesse, men i øjeblikket vil jeg gerne høre, hvad I synes, og om I overhovedet kan bruge en søgemaskine, som inderholder en stor del af leverandører, distributører og grossister.

Konceptet kan ses her: www.coview.dk

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

Christian Gerdes

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Du er godt på vej synes jeg! - Men det bliver ikke det endelige domæne-navn vel? :) Det er en om'mer, hvis du siger jo...! :)

Vh,
Superdragen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Superdragen,

Mange tak. Det er jeg glad for at høre. Med hensyn til domænenavn, så har jeg lige for 2 timer siden købt www.coview.dk . Jeg venter bare på at jeg kan overtage styringen :)

Jeg har nu fået styringen og siden ses helst på www.coview.dk

De bedste hilsner

Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)