Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger emner/leads til telemarketing!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er igang med at starte et callcenter op og mangler derfor leads, emner - noget at ringe på! ville høre om der var nogle herinde der skal have ringet nogle emner? afregningen ville være provisionsbasis.eller en fast pris pr. projekt. lidt om mig, har været ansat i 2år i telemarketing branchen, hitrate på 60%, solgt for 1.500.000 sidste år. er igang med at starte selvstændigt så mangler noget at ringe på. er en frisk og ung fyr bosiddende i Risskov nær Århus og går meget op i mit arbejde. Evt smid mig en mail: Kasper@nyapp.dk eller fang mig på skype: kasperhedegaard93

Venligst

Kasper Hedegaard

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. Vi HAR set dig. Gider du ikke godt stoppe med at poste det samme indlæg flere gange om dagen? det er ret belastende når man har søgeord, som du bruger, og der kommer en mail om det hver eneste gang. Har du brug for massiv markedsføring så køb dig ind på en reklameplads -eller endnu bedre i vores branche: ring til kunderne og sælg dig selv;) På forhånd tak.

Mvh Jannie

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Lipa
Tilmeldt 17. Dec 15
Indlæg ialt: 32
Fra  OLM Business Solutions Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, 

Leder du stadig efter emner? 

Det kan jeg hjælpe med. Se lidt om os på www.olmsolutions.com 

Jeg har en liste over 15000 virksomheder i Danmark med direkte email, fuld adresse og telefonnummer. måske det var interessant? 1.5 kr stykket. 

Jeg har tilføjet dig på Skype. 

Med venlig hilsen, 

Morten 

morten@olmsolutions.com 

Skype morten_carstensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)