Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder vi svar på hvad vi må importere eller om de forskellige ting skal være godkendt ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .Smile

Vi er to der godt kunne tænke os lidt info om reglerne for import af hudpleje produkter, masker og evt. maskiner til ansigtet. 

Skal ALT være EU Godkendt ? Vi kan ikke finde noget info på nettet Skype-Speechless?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Import fra hvilke lande?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja godt spørgsmål ;) kan finde en masse vi kan bruge på ebay osv . Men når tingene er fra f.eks kina , bliver vi helt i tvivl om man må det ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal passe sindsyg meget på, når du importerer hudpleje, kosmetik mm fra Asien. Som importør/sælger hæfter du nemlig, hvis nogle bliver syge, og det skyldes ulovlige ingredienser eller lignende i produktet. Jeg var selv inde over alt det der tidligere, da jeg undersøgte angående import af arganolie

Du skal sikre dig, at sælger/producenten har alle papirene iorden, og at disse lever op til kravene i EU. Er du i tvivl, så find en agent i Kina, som kan hjælpe dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så mex varer fra USA ?
Jeg aner jo ikke hvordan jeg skal finde ud af om det er EU godkendt :/

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Som grundregel kan du regne med alle former for kosmetik og madvarer der indfæres til eu, skal laboratoriegodkendes. Godkendelsen skal laves på et statsanerkendt laboratorie i det land hvor varen produceres. når godkendelsen foreligger og grænseværdierne for import til europa overholdes kan varen fortoldes og indføres. Det er importøren til europa der skal sørge for at reglerne er overholdt. og det kan derfor hvis man ikke køber varer i hele containere ofte betale sig at finde en importør som allerede har varen inde i europa. 

Som privat person kan du udenvidere købe produkter uden for eu uden at der sker noget men til videresalg er loven klar. 

du kan læse mere om lovgivningen her på miljøministeriets hjemmeside

her er linket

http://mst.dk/virksomhed-myndighed/kemikalier/regulering-og-regler/faktaark-om-kemikaliereglerne/maerkning-af-kosmetik/

mvh yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)