Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Second Factory Seconds polo-shirts. Hvordan får vi advokatbekræftelser?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartstock:
Det er dog mærkeligt, for vi har fået en Trading Agent til at opsøge denne leverandør... 

Hvad er det der er mærkeligt?  Trading Agenten garantere dig jo ikke noget vel?

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores Trading Agent har fortalt os, at det er lovligt at sælge disse anden parti-varer i Danmark, så længe vi kan dokumentere, at vi har gjort vores arbejde for at få bekræftet ægtheden af vores produkter. Leverandøren har nemlig gentagende gange bekræftet, at de var ægte...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartstock:

Vores Trading Agent har fortalt os, at det er lovligt at sælge disse anden parti-varer i Danmark, så længe vi kan dokumentere, at vi har gjort vores arbejde for at få bekræftet ægtheden af vores produkter. Leverandøren har nemlig gentagende gange bekræftet, at de var ægte...

Uden konkret viden på området syntes jeg det lyder lidt underligt, at det er lovligt at sælge så længe i kan vise at i har prøvet at bekræfte ægtheden ? - Bare fordi i har prøvet uden succes tvivler jeg på det bliver lovligt af den grund, lyder forkert i mine øre eller er det bare mig ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartstock:
Trading Agent har fortalt os, at det er lovligt at sælge disse anden parti-varer i Danmark, så længe vi kan dokumentere, at vi har gjort vores arbejde for at få bekræftet ægtheden af vores produkter. Leverandøren har nemlig gentagende gange bekræftet, at de var ægte...

Den påstand holder vist ikke i byretten.  Hvad land er din Trade agent fra?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores Trading Agent hedder Eric Christiansen er fra Danmark. Firmaet ses her: www.yourtradeagent.com

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Sevendays I/S Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er bare, hvem der bliver straffet, hvis RL hiver fat i dem. Vi har købt dem i England, som har samme love som os - og hvis vi kan dokumentere på skrift, at de har bekræftet at varerne er ægte, er det vel dem de går efter? Eller hvad?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartstock:

Spørgsmålet er bare, hvem der bliver straffet, hvis RL hiver fat i dem. Vi har købt dem i England, som har samme love som os - og hvis vi kan dokumentere på skrift, at de har bekræftet at varerne er ægte, er det vel dem de går efter? Eller hvad?

Det er altid sælgers ansvar, dvs jer, hvis de bliver solgt ud til forbrugerne. Derefter må I tage sagen med leverandøren i UK... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)