Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev på bred webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver ang. vores webshop www.apuls.dk.

Vi forhandler idag træningsudstyr, tøj og sko, men vil i nær fremtid omstrukturere shoppen, så vi får hovedpunkterne fitness, cykling, ski, outdoor m.v..

Vores problem opstår så i hvordan vi skal sende vores nyhedsbreve ud? Bør vi opdele vores nyhedsbreve på de forskellige segmenter eller sende et samlet nyhedsbrev?
Det har naturligvis en lidt negativ effekt at sende cykeltilbud til fitnesskøbere, men kunne det ikke også friste potentielle købere eller ville de fleste bare afmelde nyhedsbrevet?

Større sites som Wupti og Coolshop segmenterer så vidt jeg kan se vidst ikke, men kan det passe?

Hvis vi skulle segmentere hvordan kunne dette så gøres? - Det er vel ikke smart at have endnu et valg i checkout'en?

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man ikke lave 2 valg i checkout'en. Den ene hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrev til det produktemne man har købt og så en til alle produkter. Hvis så en køber har købt flere produkter fra forskellige produktemner, så der bare en samlet nyhedsbrevs flueben, som kunden kan tilmelde sig, som har alle produktemner. 

Ved dog ikke om dette er muligt, men ville da skyde på det! Smile

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt et velkomstflow op hvor modtager kan angive interesser hvis du er bange for at det er for tungt at sætte et valg op i checkouten. Jeg kan iøvrigt ikke tilmelde mig nyhedsbrev uden at gå til webshoppen, er det korrekt? Dette er en klar fejl men det kan være jeg tager fejl.

Du bør helt klart sende segmenterede mails ud, du vil opleve langt højere komvertering.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)