Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idémager søger programmør/samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endelig lykkedes det!! For ca. 2 år siden fik jeg en idé. Jeg var til gengæld total på bar bund hvad alt angår, både programmering, SEO og iværksætteri generelt. Jeg fik hug på Amino og andre steder hvor jeg ledte efter samarbejdspartnere og jeg gav op to gange undervejs, tabte en masse penge og blev brændt af alt, alt for mange gange. For otte måneder siden hvor jeg havde givet op for anden gang, tog jeg mig sammen, satte mig ordentligt ind i tingene og fik endelig fat på to vanvittig dygtige unge udviklere (Martin Laugesen (23 år) og Haris Skrijelj (18 år)). Nu er vi millimeter fra at lancere og uanset hvad, er det bare pisse fedt at det er lykkedes og at vi allerede har fået vist stor interesse.

På basis af de sidste to års arbejde, har jeg derfor lavet en lille 17-trins guide til, hvilke tanker og overvejelser JEG har gjort mig og som andre ”idémagere” måske kan gøre brug af fremover, når de står med en idé til eks. en hjemmeside som de ikke ved hvordan de skal få ført ud i livet. Jeg håber det kan gavne andre, som står i samme situation jeg stod i for to år siden og at det måske kan lette processen en smule. Guiden jeg lige har oprettet, Idémager søger programmør – vil du være min tjener? Kan læses her: http://www.amino.dk/blogs/jacobhv/archive/2014/05/14/id-233-mager-s-248-ger-programm-248-r-vil-du-v-230-re-min-tjener.aspx 

 

God vind derude!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)