Du skal sørger for at få ryddet det hjem hurtigst muligt.
Da du accepteret at rydde det, blev det dit ansvar. Hvis du ikke rydder det, kan de sætte andre til det og sende dig regningen på det. Derudover kan de også sende regningen for ekstra husleje etc. som de ikke skulle have betalt, hvis du havde, holdt din del af aftalen.
Som nævnt er det ikke en mulighed for mig at rydde det.
Jeg mener bare når de siger de vil finde anden til opgaven har de accepteret at gå videre med sagen.
Skulle de sende regning på anden gør det må jeg jo så tage den derfra. Jeg prøver at få en advokat på sagen istedet hvis den fortsætter
DU har sagt at du kan rydde det og det eneste det vil koste kunden er at du kan tage tingene. Kunden har derfor forventning om at du holder din aftale. Nu har kunden så en ekstra udgift fordi du har fejlvurderet opgaven. Det er ærligt nok at fejlvurdere opgaver - det har jeg selv gjort - men det er så noget der koster DIG at du har fejlvurderet. Du skal derfor enten selv rydde det (evt. ved at hyre andre til det) eller lade kunden rydde det og derefter sende regningen til dig.
Det lyder som en ærlig fejl, men en fejl, som du bør tage på din kappe umiddelbart. Altså ville jeg foreslå at du lejede det nødvendige udstyr til at løse opgaven, som du har lovet. Som kunde ville jeg i hvert fald være svært utilfreds, hvis du ikke overholdt din aftale. Her er jo ikke tale om force majour eller lign.
Som nævnt er det ikke en mulighed for mig at rydde det.
Jeg mener bare når de siger de vil finde anden til opgaven har de accepteret at gå videre med sagen.
Skulle de sende regning på anden gør det må jeg jo så tage den derfra. Jeg prøver at få en advokat på sagen istedet hvis den fortsætter
DU har sagt at du kan rydde det og det eneste det vil koste kunden er at du kan tage tingene. Kunden har derfor forventning om at du holder din aftale. Nu har kunden så en ekstra udgift fordi du har fejlvurderet opgaven. Det er ærligt nok at fejlvurdere opgaver - det har jeg selv gjort - men det er så noget der koster DIG at du har fejlvurderet. Du skal derfor enten selv rydde det (evt. ved at hyre andre til det) eller lade kunden rydde det og derefter sende regningen til dig.
Niels jeg er ikke sikker på du har ret. Hvis kunden har accepteret at firmaet ikke kan klare opgaven, så er det ikke længere firmaets ansvar, selvom kunden efterfølgende vender tilbage og vil have dem til at udføre opgaven alligevel.
Spørgsmålet er om accepten af opgaven ikke kan udføres er på skrift, så det er nemt at bevise.