Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal til Rumænien og søger kontakter, idéer mv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til Rumænien med min familie i en måned til efteråret.

Vi skal besøge nogle venner jeg har fået igennem noget nødhjælpsarbejde jeg er engageret i dernede.

Det er altså en slags ferie, dog også med den bagtanke at vi undersøger om vi måske havde lyst til at flytte derned for en længere periode på et tidspunkt.

Jeg overvejer også om det måske var en mulighed at starte noget forretning op i landet. Jeg har et spændende netværk i og omkring byen Timisoara.

Det indbefatter bl.a. folk der taler og skriver flydende rumænsk OG dansk. Desuden har jeg igennem nødhjælpsorganisationen adgang til transportmuligheder en gang imellem fra rumænien til danmark. Det drejer sig om ca. 15 kubikmeter pr. gang.

Kontakt mig gerne hvis du har noget du synes kunne være spændende at få undersøgt i Rumænien - måske kan jeg eller mit netværk finde ud af det for dig!

Du må også gerne kontakte mig hvis du har gode idéer til hvad man kunne lave der nede, eller hvad man kunne importere til rumænien eller måske den anden vej :-)

De bedste hilsner

Anders

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Trendphones.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Fandt du ud af noget mht Rumænien/Timisoara? Du må meget gerne kontakte mig på 40282769 eller dp@trendphones.dk.

Hilsen, Dennis

www.trendphones.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)