Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til kræmmer på kræmmermarked

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et produkt som muligvis ville sælge rigtigt godt på et kræmmermarked, men har desværre ikke tid, til at tage til dem alle sammen. Nogle der ved om der er en gruppe/hjemmeside, hvor man kan kontakt krammer og give dem et tilbud på, ens produkt og lave en aftale med dem ? 

Håber i kan hjælpe mig. 

På forhånd mange tak :)

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit konkrete spørgsmål, men jeg er selv i gang med at undersøge mulighederne for selv at tage ud på nogle kræmmermarkeder og sælge her til sommer (Jeg har ikke prøvet det før).

Jeg har ikke varer til selv at fylde en hel stand ud, så hvis det bliver aktuelt, så kan der måske være mulighed for at dine produkter kan komme med også - alt afhængig af så meget og så videre... :)

Jeg bor i KBH K, så vi er trods alt ikke så langt fra hinanden, så det bliver ikke nogen hindring i hvert fald.

Men det kan også være, at jeg er lidt for sent ude, da de store jo allerede er på trapperne (Dølle i weekenden f.eks.)

Du er i hvert fald velkommen til at smide mig en mail på martin AT skovmose.net

Jeg er også interesseret i at høre fra andre - f.eks. webshops - i det københavnske som evt. kunne være interesseret i at slå sig sammen og tage sammen ud. Det vil gøre mange ting en del lettere i hvert fald. :)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en del, der sælger på kræmmermarkeder (inkl. mine døtre), så du må meget gerne kontakte mig på PB :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt.

Jeg ligger inde med 30 stk indiske silkenederdele, 12 stk viscose strandtunikaer samt 6 stk skuldertasker i læder. Alt er mulitfarverigt og produceret i Indien. Jeg havde selv tænkt mig at tage det med på marked nu til sommer men kan se at det kommer til at knibe med tiden, så jeg vil gerne sælge hele partiet samlet, eller evt dele af det. Hvis du kender nogen som er interesserede i dette må de meget gerne kontakte mig på helene.barlebo@gmail.com.

På forhånd mange tak :-)

Vh Helene

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helene

Jeg kontakter dig lige over email :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvis dine døtre har brug for mere til deres boder så sælger jeg ca 150-200 dvd film. Tænker måske 5 kr pr stk. Kommer fra Nordjylland men kan sagtens leveres i Århus da mine 3 søskende bor det.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har set den er 1 år gammel dette indlæg

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Asian Living Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg importerer selv varer fra Østen. Jeg har et sikkert hit i træblyanter og børnevifter, som jeg selv har haft solgt rigtigt godt på div. markeder. Send mig evt en mail til info@asianliving.dk så finder vi ud af noget.

Mvh Peter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)