Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav om kompensation på 5000 kr. fra svensk virksomhed

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En der vil hjælpe over privat spørgsmål? 

Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal også lige siges ham der har sendt fakturaen har også sendt den til mine fars butik adresse (Det har intet med mig og gøre) Er det ulovligt?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Oliver123:

Han snakker om innjurie sag.. Må jeg kan oplyse og poste alt her ud? (mht til navn osv.!

Naturligvis må du ikke det, men nu er det jo faktisk dig der er det brodne kar i sagen, det er dig der helt bevist har valgt at lave reklame for noget du sælger, på nogle andres facebook side...

Så hvis du lige slog hjernecellerne til et øjeblik, og stak manden en uforbeholden undskyldning til en start.

Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Opslaget er fra oktober måned - Altså det opslag jeg havde kommenteret på,

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2076
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den er sendt med dit firmanavn, som modtager? Vil jeg tro, at det kan betages som "SPAM". Nu er det jo en svensk virksomhed, så du kan nok ikke få sendt en SPAM regning til afsender. Der er flere i DK, der har sendt informationer til familieadresser, ringet til familie med samme navn, sendt rykkere til firmaer på samme adresse. Det har kostet flere op til kr. 125.000

Johnny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

intet spam i det her. Det har intet med markedsføring at gøre, det er en henvendelse om en krav i forbindelse med et muligt brud på markedsføringslov. Trådstarter har markedsført sin virksomhed på konkurrents sige og klage over det det går ikke ind under spam som kun dækker noget hvor der er markedsføringsformål og det er der ikke her

Sjovt trådstarter slet ikke virker fatte at han har opført sig tåbeligt - uanset hvornår men det er ikke det samme som erstatningskravet holder - det må trådstarter i mine øjne selv rode med juridisk

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)